Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΑΖΗ: «Ζακυνθάρα εις το επανιδείν»

Μια από τους αφανείς… «εργάτες» του ΑΠΣ Ζάκυνθος όλα αυτά τα χρόνια ήταν η Μαρία Μπιάζη, η οποία έδινε και τη ψυχή της γι αυτή την ομάδα! Η Μαρία μας έστειλε μία δικιά της κατάθεση ψυχής, την οποία και μοιραζόμαστε μαζί σας. Αναλυτικά:

«Απο την αρχή της δικαστικής αυτής διαμάχης μέσα μου,πίστευα οτι όταν μια ομάδα δεν έχει σωθεί αγωνιστικά  και βαθμολογικά δεν μπορεί να το πετύχει με μια αποφαση δικαστηρίου.Για εμένα προσωπικά το ονειρο ειχε χαθεί οταν γυρίζαμε πίσω απο το παιχνίδι στο αιγιο... Βέβαια η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία και ισως η αγαπη μου για αυτην την φανέλα με εκανε καποιες φορες να ελπίζω.Ο ατελειωτος αγωνας της διοικησης ολους αυτους τους μηνες με εκανε να αισθανομαι οτι ισως τα καταφερουμε να κρατησουμε την ομαδα ψηλά ..Σημερα πενθώ και μαζι μου χιλιαδες φιλοι αυτης της ομαδας απο όλο το κοσμο.
Σίγουρα για το αποτελεσμα αυτο υπαρχουν τεραστια λάθη,που με ηρεμία αυτοί που ήταν στην ομάδα πρέπει να αναλογιστούν που εφταιξαν.
Εγώ δεν υπήρξα μέλος της διοικησης αλλα στήριξα την ομαδα αυτη με πάθος και πολλες φορες αρρωστημένα.Τώρα δεν ειναι ωρες να αποδοθουν οι ευθυνες στην διοικηση,τους ποδοσφαιριστες,στους προπονητές,στους οργανωμένους φίλους της ομαδας και στην πολιτεια.Ειναι ωρες να ηρεμήσουμε και να πενθήσουμε για το ονειρο που απλα γκρεμίστηκε αλλα που μπορει να ξαναχτιστει με καλυτερες βασεις.
Νοιωθω την αναγκη να πω ενα τεραστιο ευχαριστω πρωτα πρωτα στην διοικηση αυτης της μεγαλης ομαδας που παλεψε ολα αυτα τα χρονια για το ζακυνθινο ποδοσφαιρο που εφτασε την φανελα αυτη πολυ ψηλα πραγματοποιωντας το ονειρο 50 χρονων.Ενα μεγαλο ευχαριστώ στον Στελιο Γούναρη,τον Νικο Κοντονή και τον Νικο Γιαννουλη που γευτηκαν πολλες χαρες γευτηκαν ομως και πικρες,αδιαφορια ακομα και χανοντας καποιες φορες την αξιοπρεπεια τους για να κρατησουν την ομαδα ψηλά,εκει που ανηκε.
Αισθάνομαι ομως να ευχαριστησω τους apenanti funs γιατι υπηρξαν ο 12ος παιχτης,τους προπονητες της ομαδας ακομα και αυτους που δεν μπορεσαν να ανταπεξελθουν σε αυτα που απαιτουσε η κατηγορια,τους ποδοσφαιριστες της ομαδαας,ακομα και αυτους που εκαναν τις προσφυγες τους ακομα και αυτους που δεν σεβαστηκαν αυτην την φανελα αλλα και αυτους τους ποδοσφαιριστες που σημερα πενθουν και αυτοι μαζι με εμας.
Θελω να πω οτι οση βρωμια και να υπηρχε στο χωρο του ποδοσφαιρου εγω κρατησα την αξιοπρεπεια μου χωρις συμφερον,αφιλοκερδως και μονο απο αγαπη,κερδιζοντας το πιο σημαντικο:πολλους ανθρωπους και πραγματικους φιλους που ειμαι σιγουρη οτι θα ξαναβρεθουμε αγωνιστικα....Καθε φορα σε αποστολες εξω απο το νησι η ομαδα ειχε σεβασμο και φορωντας το εμβλημα της το μονο που ενοιωθα ηταν περηφανεια.
Εγω δεν νοιωθω καμμια απαγοητευση για την ομαδα απλα πενθω για το σημερινο αποτελεσμα.Η ομαδα θα ξαναγεννηθει και θα τα καταφερει οπως εκαναν και ομαδες με πιο μεγαλη ιστορια και χιλιαδες κοσμο διπλα τους.
ΣΤΕΛΙΟ ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΦΟΡΑΩ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ και σε αυτους που χαρηκαν με αυτο το αποτελεσμα απλα τους λεω οτι δεν τους αξιζει να ειναι ζακυνθινοι και να λεγοντε ανθρωποι γιατι εκαναν το λαθος να  την συνδεσουν με προσωπα και προσωπικα συμφεροντα..Οχι "κυριοι"η ομαδα ανηκε σε ολους οσους την αγαπησαν πραγματικα και ειμαι σιγουρη οτι πολλοι ηταν αυτοι που την αγαπησαν!!!

ΤΟ ΣΗΜΑ ΣΤΟ ΣΤΗΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΠΙΟ ΒΑΡΥ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ.
ΝΟΙΩΘΩ ΟΤΙ ΕΙΜΟΥΝ ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΥΠΗΡΞΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΟΚΛΕΙΝΟΜΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΖΗΣΟΥΜΕ..ΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ ΓΟΥΝΑΡΗ!

ΖΑΚΥΝΘΑΡΑ ΕΙΣ ΤΟ ΕΠΑΝΙΔΕΙΝ!!!».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου