Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

ΜΠΙΑΖΗΣ: «Άλλοι λερώνουν τη φανέλα, όχι εγώ»

Άμεση ήταν η απάντηση του Κώστα Μπιάζη στα όσα του γράφουν με την ανακοίνωσή τους οι παλαίμαχοι. Η ανακοίνωση του πρώην αρχηγού του ΑΠΣ:
«Απλά δεν είμαι εγώ αυτός που θα λερώσει τη φανέλα της ομάδας. Ίσα-ίσα που την έχω τιμήσει και φορέσει για 17 χρόνια και όλοι ξέρουν ότι έδωσα και έδινα τα πάντα γι αυτήν μέχρι και πέρυσι. Όσο για το αν δικαιούμαι κάτι ή όχι το ξέρω εγώ και μερικοί που τώρα είναι στην επιφάνεια της δημοσιότητας και της προβολής, μέσω αυτής της ομάδας. Μισό χρόνο τώρα ΚΑΝΕΙΣ δεν με έχει πάρει τηλέφωνο από την ομάδα, για το πρόβλημά μου. Ίσως αν το είχαν κάνει τότε, σήμερα δεν θα λέγαμε και δεν θα γράφαμε τίποτε απ’  όλα αυτά.

Δεν έχω τίποτα με τους παλαίμαχους. Τους σέβομαι, αλλά αυτό έχει να κάνει με μένα. Όσο για το ότι κάποια πράγματα μπορούν να σε στιγματίσουν σε όλη σου τη ζωή, εμένα δεν μου έχει συμβεί ακόμη κάτι τέτοιο. Φαντάζομαι κάτι θα έχουν αυτοί που τα λένε αυτά. Όπως έχουν απαίτηση από εμένα, έτσι θα έπρεπε να έχουν και σε άλλες περιπτώσεις ζακυνθινών, αλλά και μη και να έχουν βγει να πάρουν θέση, αλλά δεν το έκαναν.
Τέλος πάντων. Δεν θέλω να πω τίποτε άλλο. Σέβομαι την ομάδα, το σήμα της, τα παιδιά που τα δίνουν όλα με τις συνθήκες που όλοι ξέρουμε και όλοι ξέρετε. Δεν είναι η δική μου απόφαση αυτή που θα δημιουργήσει πρόβλημα… Κάποιοι πρέπει να μάθουν να σέβονται κάποια πράγματα. Με τον κ. Μουζάκη είχαμε μιλήσει εδώ και πολύ καιρό και ξέρει ότι τον σέβομαι αφάνταστα, όπως και τους υπόλοιπους και έχουμε άριστες σχέσεις με τους περισσότερους…
Όταν τελειώσει όλο αυτό με μένα, θα δείτε πραγματικά ποιος είναι ο εφιάλτης της ομάδας! Είναι πολύ μεγάλη επιτυχία όλο αυτό που συμβαίνει τώρα, όμως οι πραγματικοί ήρωες που έφεραν αυτή την ομάδα εδώ έως τώρα και εξακολουθούν να την κρατούν, ξέρετε ποιοι είναι! Αυτοί λοιπόν αξίζουν σεβασμό και πάνω απ’  όλα… όχι κοροϊδία. Θα σας παρακαλέσω να μην δώσετε συνέχεια σε όλο αυτό. Δεν θέλω να πω τίποτε άλλο. Απλά αναρωτηθείτε, αν εγώ είμαι το κακό παιδί, ο εφιάλτης όπως λέτε, τα κακά παιδιά και ξέρετε ποια εννοώ, γιατί δεν θέλουν ούτε να ακούσουν τίποτα για την ομάδα; Και νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι τώρα σε αυτήν.
Εύχομαι καλή επιτυχία στην ομάδα, στον προπονητή και στα παιδιά που θα αγωνιστούν. Εύχομαι Χρόνια Πολλά σε όλους, με υγεία και αγάπη το 2014.
Κώστας Μπιάζης»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου