Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

ΝΕΑ ΣΑΝΤΑ/ΑΠΕΝΑΝΤΙ: Παραιτήθηκε η Πρόεδρος, Μαρία Μπιάζη!

Με ανακοίνωσή της, η Πρόεδρος της Νέας Σάντας/Απέναντι, Μαρία Μπιάζη δηλώνει την παραίτησή της από την ομάδα, αφήνοντας αιχμές για κάποιους…


«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές μου, τον προπονητή, τους Zιαβρά Στράτο, Ξένο Χαράλαμπο, Βρυώνη Τάκη και Βυθούλκα Διονύση καθώς και την ΕΠΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ για τη συνεργασία μας στο διάστημα της προεδρίας μου στην ομάδα της Νέας Σάντας-Απέναντι.
Δυστυχώς για κάποιους δεν υπήρξα αυτό που ήθελαν...
Δυστυχώς για μένα το κατάλαβα πολύ αργά...
Ας συνεχίσουν χωρίς εμένα. Έτσι κι αλλιώς η "θέση" ήταν δοσμένη αρκετό καιρό πριν...
Ο καθένας από εμάς ξέρει πολύ καλά τι ακριβώς έχει γίνει και με το να λέγεται προς τα έξω μόνο καλό δεν κάνει, όχι μόνο σε εμάς, αλλά κυρίως στους ποδοσφαιριστές, τους οποίους σέβομαι απόλυτα και θα είμαι δίπλα τους ως φίλη τους και μόνο.
Εύχομαι στους ποδοσφαιριστές πάντα υγεία και στο Δ.Σ. αυτό που δεν τους παρείχα εγώ σαν πρόεδρός τους, να το βρουν στο πρόσωπο της επόμενης...

Μαρία Μπιάζη»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου