Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΔΗΣ: "Θα πολεμήσω με όλες μου τις δυνάμεις για τη νίκη στο 'GFC 6'"!

Ο Γιώργος Βαρδής από τους Leons MMA στη Ζάκυνθο αγωνίζεται στο 'GFC 6' απέναντι στον Δήμα Πηλικίδη αυτό το Σάββατο 15 Νοεμβρίου στο Κλειστό Taekwondo στο Παλαιό Φάληρο.
Μιλήσαμε με τον αθλητή που το τελευταίο διάστημα εκτός από τις αναμετρήσεις του στην Ελλάδα , έχει και εμπειρίες από σημαντικές διοργανώσεις στο εξωτερικό όπως το FFC και το παγκόσμιο πρωτάθλημα ερασιτεχνικού MMA που έγινε στο Μινσκ .

Διαβάστε όσα μας είπε :

Σε τι κατάσταση βρίσκεται για την μάχη του στο 'GFC 6';

''Αν και δεν προλαβαίνω να προπονούμαι έτσι όπως θέλω , γενικά θα έλεγα πως είμαι σε πολύ καλή κατάσταση . Όμως είναι μεγάλη ευκαιρία για μένα να αγωνιστώ στο GFC και θα τα δώσω όλα για τη νίκη . Θα πολεμήσω με όλες μου τις δυνάμεις γιατί είμαι πολύ χαρούμενος που θα αγωνιστώ εκεί''.

Σχετικά με τον αντίπαλό του μας λέει :

''Τον είχαμε καλέσει στο πρώτο League of Warriors στη Ζάκυνθο και τον είχα δει εκεί , ενώ τον έχω δει και μέσα από βίντεο αγώνων του . Είναι καλός αθλητής , καλός striker και ξέρει και έδαφος . Η στρατηγική μου θα εξελιχθεί κατά την διάρκεια του αγώνα''.

Mε βάση τις ικανότητές του θεωρεί πως θα κερδίσει τον Πηλικίδη;

Δεν μ' αρέσει να κρίνω , ούτε να προτρέχω . Όλα θα φανούν στο κλουβί .

Με εμπειρίες από το εξωτερικό ποιά είναι η γνώμη του για την πορεία των ΜΜΑ στην Ελλάδα;

Μετά το παγκόσμιο αναθεώρησα πολλά και θεωρώ πως οι αθλητές ΜΜΑ εκτός Ελλάδας είναι σε άλλο επίπεδο . Είμαστε πολύ πίσω ακόμα . Ελπίζω να το ανεβάσουμε και εδώ το άθλημα όπως και όλα τα μαχητικά .

Μελλοντικά με ποιους αντιπάλους θα ήθελε να αγωνιστεί;

''Με τον Γκολιπούρ και τον Παπουναϊβσίλι . Ακόμα θα ήθελα πολύ να παίξω ξανά με τον Παύλο Παπαδημητρίου , όπου έχασα δίκαια όμως πιο πριν είχα δεχτεί κάποια άτιμα χτυπήματα με αντικανονικά γόνατα στο κεφάλι . Στον τρίτο γύρο θυμάμαι να του δίνω το χέρι και εκείνος τόλιο στο κεφάλι . Τον περιμένω τον συγκεκριμένο να παίξουμε ξανά''.

Ποιοί τον βοηθούν στην προετοιμασία του;

''Έχω πάντα δίπλα μου τον προπονητή μου Μπάμπη Λιβέρη και τα λιοντάρια μου Ντόζη και Γιατρά . Στην πυγμαχία έχω τον Νίκο Λιβέρη , ενώ με βοήθησε επίσης ο Peter Simon προπονητής από την Αγγλία''.

Οι χορηγοί του Βαρδή είναι το Γυμναστήριο Gravity , το launch café 'Locos' και το μεξικάνικο εστιατόριο 'Cool Peppers' .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου