Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

ΠΑΕ ΖΑΚΥΝΘΟΣ: Αιχμές κατά Κούρτη


Σε ανακοίνωση, με αιχμές κατά του κ. Ντίνου Κούρτη, προχώρησε η φίλαθλος του ΑΠΣ Ζάκυνθος, Μαρία Μπιάζη. Η ανακοίνωσή της αναφέρει τα εξής:
«Αυτό που κάνω και θα εξακολουθήσω να κάνω σαν απλή φίλαθλος και μόνο, χωρίς κανένα συμφέρον, είναι να είμαι κοντά στον ΑΠΣ ΖΑΚΥΝΘΟΣ επειδή πιστεύω ότι η ομάδα χρειάζεται την ηθική αλλά κυρίως προσωπική στήριξη του κάθε ζακυνθινού και ποτέ μου δεν έκανα κάτι με σκοπό την τιμητική διάκριση.  Αν ο οποιοσδήποτε νομίζει ότι με μια πλακέτα των 70Ε ,μπορεί να εξαγοράσει την συνείδησή μου έχει κάνει σοβαρό λάθος.  Η πλακέτα έχει ήδη επιστραφεί στον κάτοχο της, έτσι ώστε να την χρησιμοποιήσει όπως αυτός νομίζει.

 Η τιμητική διάκριση για μένα είναι όταν τριάντα και πλέον παιδιά του ΑΠΣ ΖΑΚΥΝΘΟΣ είναι μαζί μου και όλοι μαζί προχωράμε για το καλό και μόνο αυτής της ομάδας.  Εγώ ήμουν και θα είμαι πάντα εκεί για την μεγάλη ομάδα του ΑΠΣ ανεξαρτήτως διοικήσεων και συμφερόντων.
Υ.Γ.: κ.Κούρτη μπορεί να είμαι άνθρωπος του μεροκάματου και από το στέρημα μου να είμαι δίπλα σ’ αυτήν την ομάδα αλλά δεν θα δεχτώ από κάποιον, μια πλακέτα που την δίνει και συγχρόνως την παρουσιάζει στον οικονομικό του απολογισμό.

κ. Κούρτη σας ευχαριστώ πολύ αλλά αυτή η τιμητική διάκριση σας ανήκει.....και σε μένα ανήκει μια   Β' ΕΘΝΙΚΗ και αυτή έχει περισσότερο αξία, μια αξία που μόνο αυτοί που αγαπούν, χωρίς αντάλλαγμα, τον ΑΠΣ, μπορούν να την καταλάβουν.....                                                                                        ΜΑΡΙΑ ΜΠΙΑΖΗ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου