Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

ΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΡΤΗΣ: «Διακόπτω τη συνεργασία μου με την ΠΑΕ»

Με ανακοίνωσή του ο εξωδιοικητικός παράγοντας του ΑΠΣ Ζάκυνθος, Ντίνος Κούρτης κάνει γνωστή την αποχώρησή του από την ΠΑΕ Ζάκυνθος, για οικογενειακούς λόγους, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, αφήνοντας όμως κι ένα… παραθυράκι ανοικτό για το μέλλον! Νιώθει ευχαριστημένος και χαρούμενος που έφερε τους Ιταλούς στη Ζάκυνθο και βοήθησαν στο να φτάσει η ομάδα σε αυτό το επίπεδο που είναι σήμερα και ευχαριστεί ονομαστικά τον Δήμαρχο, Στέλιο Μποζίκη, τον υπεύθυνο Αθλητισμού, Διονύση Μουζάκη, τον Πρόεδρο της ΕΠΣΖ, Κώστα Μαρίνο Ξανθό, καθώς και όλους τους ζακυνθινούς που τον δέχτηκαν και τον υποστήριξαν. Αναλυτικά:


«Σας πληροφορώ ότι, μετά από συνεννόηση με τους συνεργάτες μου, αποφάσισα να διακόψω αυτή τη στιγμή την εξωδιοικητική μου συνεργασία με την ΠΑΕ Ζάκυνθος. Είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένος και χαρούμενος που η πρότασή μου για τη συνεργασία του ΑΠΣ Ζάκυνθος με τους κ. Ισαάκ Κανακίδη, Μάκη Υφαντίδη, Carlos Pizzi κ.α. έχει φτάσει την ομάδα σε τέτοιο καλό επίπεδο, γιατί είναι η ομάδα του νησιού όπου κατάγομαι και αγαπώ.
Καμαρώνω όλες τις αγωνιστικές το προπονητικό τμήμα, τους ποδοσφαιριστές που δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό και αισιοδοξώ αυτή η συνεργασία – «πάντρεμα» που έκανα να εξακολουθήσει να έχει θετικά αποτελέσματα και η προσωρινή διοίκηση να ανταποκριθεί με επιτυχία.
Δυστυχώς, εγώ για καθαρά οικογενειακούς λόγους αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να συνεχίσω τη συνεργασία μου με την ομάδα, έστω και από απόσταση όμως θα είμαι στη διάθεση να βοηθήσω και να στηρίξω την ομάδα του νησιού μου, όποτε μου ζητηθεί.
Θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα τον Δήμαρχο Ζακυνθίων, κ. Στέλιο Μποζίκη, όπου κάθε φορά που τον αναζήτησα ήταν δίπλα μου και ανοικτός για κάθε συνεργασία. Επίσης, τον υπεύθυνο Αθλητισμού του Δήμου, κ. Διονύση Μουζάκη που έλυσε όλα τα προβλήματα του Σταδίου, τον Πρόεδρο της ΕΠΣ Ζακύνθου, κ. Κώστα Μαρίνο Ξανθό, καθώς και τον Σπύρο Φιορεντίνο που κάνει καταπληκτική δουλειά στην Κ-20. Τέλος, ευχαριστώ όλους τους ζακυνθινούς οι οποίοι με δέχτηκαν και με υποστήριξαν, κάθε στιγμή.
Ελπίζω και εύχομαι να στηρίξουν την ομάδα του νησιού και να δούμε την Ζάκυνθος όσο πιο ψηλά γίνεται.
Με εκτίμηση

Ντίνος Κούρτης».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου