Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

ΧΡΗΣΤΟΣ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑΣ: «Η καλύτερη επιλογή για μένα η Ζάκυνθος»


Το νέο απόκτημα της Ζακύνθου, Χρήστος Χατζησάββας, ο οποίος υπέγραψε χθες (8/1) το συμβόλαιο με την ομάδα του Ιονίου έκανε τις πρώτες του δηλώσεις στο SkyGOAL.gr.
Ο νεαρός επιθετικός μίλησε για τις φιλοδοξίες του αλλά και τι τον έκανε να επιλέξει την Ζάκυνθο για τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.


-Ποιες είναι οι πρώτες σου εντυπώσεις στην Ζάκυνθο;
«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στο νησί και σε αυτή την ομάδα. Όλα πάνε πολύ καλά».

-Ποιες είναι οι φιλοδοξίες σου;
«Οι φιλοδοξίες μου είναι να παίξω και να βοηθήσω την ομάδα να πάει όσο ποιο ψηλά γίνεται και φυσικά να σκοράρω».

 -Τι ήταν αυτό που σε έκανε να επιλέξεις την Ζάκυνθο?
«Συνεργάζομαι με τον Ισαάκ Κανακίδη εδώ και πολύ καιρό και με βάσει αυτά που με έχουν πληροφορήσει για την ομάδα θεώρησα ότι ήταν η καλύτερη επιλογή για μένα. Επίσης το επιτελείο από την Ιταλία είναι άψογο και γίνεται πολύ καλή δουλειά».

-Ένα σχόλιο για την Football League και την νέα σου πρόκληση.

«H Football League όπως είπαμε είναι ένα από τα πιο ανταγωνιστικά πρωταθλήματα και δίνεται η ευκαιρία σε νέα παιδιά να δείξουν το ταλέντο τους. Εγώ με την σειρά μου θέλω να δείξω στον κόσμο γιατί με επέλεξαν και να δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου. Οι προκλήσεις είναι άλλωστε αυτές που δίνουν ζωντάνια στους ποδοσφαιριστές».

πηγή:  SkyGOAL.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου