Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΙΠΕΡΓΙΑΛΗΣ: «Εύχομαι κανένας από εσάς να μην αισθανθεί ποτέ όπως με κάνετε να αισθανθώ εγώ τώρα»



Δήλωση μέσω Facebook έκανε ο πρώην προπονητής (πλέον) της Ομάδας Μπάσκετ του Κοροίβου Αμαλιάδας, παρουσιάζοντας μία άλλη εικόνα των γεγονότων, από αυτά που υποστηρίζει η διοίκηση.

Δείτε παρακάτω τη δήλωση του:
«Διαβάζοντας την ανακοίνωση της ΚΑΕ Κοροιβος από τα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα θα ήθελα να επισημάνω ότι οι επαγγελματικές ιδιαιτερότητες και ανάγκες τις οποίες επικαλούνται , με συνοδεύουν από την πρώτη μέρα της παρουσίας μου στον πάγκο του Κοροίβου στην Α1 ΕΣΚΑΗ μέχρι και σήμερα στην άνοδο της ομάδας στην Α1.

Σε αυτούς λοιπόν τους 8 ανθρώπους που αποφάσισαν ότι ο Βασίλης Νιπεργιάλης δεν μπορεί να είναι στον πάγκο της ομάδας, θέλω να τους θυμίσω ότι πριν δυο χρόνια, τον Αύγουστο, ήρθαν και μου είπαν: «Βασίλη αν δεν έρθεις η ομάδα διαλύεται» , ότι κάποιους από αυτούς τους είδα μπροστά μου τώρα τελευταία, άλλους τους έψαχνα μέσα στην χρονιά που όταν περνάγαμε δύσκολα ήταν άφαντοι και άλλοι πάλευαν να βγουν μια φωτογραφία μαζί μου μετά το παιχνίδι με την Καβάλα.
Σας ευχαριστώ και σας εύχομαι κανένας από εσάς να μην αισθανθεί ποτέ όπως με κάνετε να αισθανθώ εγώ τώρα.
ΚΟΡΟΙΒΑΡΑ ΟΛΕ!!!
Ο ΚΟΡΟΙΒΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΗΛΕΙΟΥΣ
Βασίλης Νιπεργιάλης».


πηγή:  amaliadanews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου