Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

ΠΑΕ ΖΑΚΥΝΘΟΣ: Αιχμηρές απαντήσεις Κολονέλο και Φότι σε Γούναρη



Δυστυχώς η πετυχημένη χρονιά της Ζακύνθου στην παρθενική της εμφάνιση στην Β΄ Εθνική δεν είχε το απαιτούμενο τέλος. Οι αντιπαραθέσεις της διοίκησης με το τεχνικό τιμ… δίνουν και παίρνουν!
Μετά την ανακοίνωση του Προέδρου της ομάδας, Στέλιου Γούναρη, έρχονται οι απαντήσεις των Τζανλούκα Κολονέλο και Πάολο Φότι, οι οποίες αναιρούν τα γραφόμενα του κ. Γούναρη.

Ο Ιταλός τεχνικός, Τζανλούκα Κολονέλο, αναφέρει:
«Αισθάνομαι πολύ τυχερός που επιτέλους ύστερα από αλλεπάλληλα μηνύματα και κλήσεις μου, απάντησαν αμέσως, τουλάχιστον σε εσάς . Δεν θέλω να μιλήσω για χρήματα γιατί το δικαστήριο θα κρίνει για αυτά. Όσο για τα ταξίδια μου στο πανεπιστήμιο ας πάτε στο zakyta travel και ρωτήστε ποιος έδινε την κάρτα του για τα έξοδα.
Ελπίζω να τελειώσει σύντομα όλο αυτό γιατί ο κόσμος ξέρει και εμένα και κάποια άλλα άτομα. Για 10 μήνες δεν μιλούσα και έπαιρνα μόνο πίκρα. Κανένας δεν ξέρει όλα αυτά που έζησα. Να βλέπω παίχτες να κλαίνε στα αποδυτήρια και  να λένε:  «κόουτς βοήθησε μας». Παίχτες, να κάνει ο ένας μασάζ στον άλλον. Χωρίς βιταμίνες.
Και το τελευταίο τιμ στον κόσμο παίρνει βιταμίνες για να βοηθάει τους παίχτες. Ποτέ στην ζωή μου δεν είδα ένα τιμ στην Β΄ εθνική να μην έχει μηχανή για να φουσκώνουν τις μπάλες. Είχαμε μια τρόμπα για ποδήλατα. Αν αρχίσω μα μιλάω δεν μου φτάνουν χρόνια γιατί κάθε μέρα και κάτι τραγικό συνέβαινε. Σεβάστηκα τους πάντες. Και ο κόσμος ξέρει. Και οι παίχτες μου ξέρουν και το staff μου ξέρει . Γι αυτό σταματήστε σας παρακαλώ να μιλάτε. Η χρονιά αυτή τελείωσε και παρακαλώ πολύ να με σεβαστείτε».

Στο ίδιο μήκος κύματος είναι και η απάντηση του συνεργάτη του, Πάολο Φότι:
«Σας παρακαλώ πολύ θα το εκτιμούσα αν δεν ξανά άκουγα ποτέ για χρήματα και ποσοστά . Το δικαστήριο θα κρίνει για το πόσα χρήματα πρέπει να πάρω . Το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι είπα ευχαριστώ την μια φορά που πήρα λίγα χρήματα, ύστερα από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα, μηνύματα και παρακάλια λίγο πριν φύγω για Ιταλία . Έχω όλα τα μηνύματα και τις κλήσεις που ποτέ δεν απαντήθηκαν . Το ίδιο ισχύει και για τον Πάριντε Λάλι . Ο προπονητής μας βοηθούσε τα μέγιστα , περνώντας και αυτός την ίδια ιστορία.
Το να παίζεις ποδόσφαιρο είναι κάτι ιερό για εμάς αλλά να παίζεις με ανθρώπινες ψυχές και οικογένειες είναι απάνθρωπο και ταπεινωτικό. Δεν μας σεβάστηκαν ποτέ. Καλύτερα είναι να τελειώσει τώρα αυτή η ιστορία. Σε αυτό το νησί , κάναμε κάτι που κανείς δεν μπορεί να καταφέρει κάτω από αυτές τις άθλιες συνθήκες . Ευχαριστώ πολύ τον κόσμο που μας στήριξε και μας αγκάλιασε . Ευχαριστώ πολύ και τον άνθρωπο που ύστερα από 10.000 κλήσεις και μηνύματα απάντησε μόνο όταν έστειλα για την ενημέρωση της προσφυγής μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου