Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Άγγελος Γιατράς :"Ετοιμάζομαι για τον τρίτο παγκόσμιο πόλεμο"!

Αποφασισμένος και γκαζωμένος έρχονται από την Ζάκυνθο στην Αθήνα για το 'The Battle 13 – EFL' ο νεαρός Άγγελος Γιατράς και το κάνει ξεκάθαρο στην συνέντευξη που παραχώρησε στο ufight.gr 

Στον μεγαλύτερο αγώνα της καριέρας του μέχρι στιγμής ο Μάρκος Νταουκάκης, promoter του EFL, τον θέτει αντιμέτωπο με τον Γιάννη Παλαιολόγο.
'Δεν είναι πιο έμπειρος από εμένα' , μας λέει ο Άγγελος Γιατράς (4-3) , δεν τον ενδιαφέρει αν δεν τον ξέρει εκείνος και τον μόνο που τον νοιάζει είναι κανείς να μην ξεχάσει την μάχη που θα δώσουν την Κυριακή στο ΔΑΚ Γλυφάδας .
Άλλωστε ο main event αγώνας τους θα έχει μετάδοση από το STAR Channel σε εκατοντάδες χιλιάδες θεατές και ξέρει πως τώρα είναι η ώρα για την μεγάλη εμφάνιση .
'Έρχομαι για σφαγή ... να κάνω τον Τρίτο Παγκόσμιο πόλεμο '' λέει και στα 19 του χρόνια με την πιο σκληρή προετοιμασία της καριέρας του μέχρι σήμερα δείχνει να τα εννοεί και να τα πιστεύει μέχρι το μεδούλι .


Διαβάστε όσα μας ανέφερε .
UFight : Άγγελε μίλησε μου καταρχάς για την πορεία σου στα μαχητικά αθλήματα μέχρι σήμερα.
Άγγελος Γιατράς : Άρχισα να ασχολούμαι από τα 14 μου . Ξεκίνησα με το Kick Boxing και ένα χρόνο μετά στις ΜΜΑ . Από τότε συνεχίζω μέχρι και τώρα με τα εξής : πυγμαχία με τον Νίκο Λιβέρη , ελευθέρα πάλη με τον Χριστόφορο Αντωνιάδη , τζούντο με την Νίκη Μαρκεσίνη , taekwondo με την Λέσλυ Λιβέρη , ΜΜΑ και BJJ με τον head coach Μπάμπη Λιβέρη . Αγωνιστικά όμως έχω ασχοληθεί με τις ΜΜΑ και το BJJ gi και no-gi . Και φέτος θα βάλω στο αγωνιστικό πρόγραμμα και τα υπόλοιπα αθλήματα
UFight : Είσαι από τους λίγους αθλητές με τόσους διαφορετικούς προπονητές για κάθε άθλημα . Πόσο σημαντικό είναι αυτό για κάποιον που ασχολείται με τις μικτές πολεμικές τέχνες ;
Άγγελος Γιατράς : Κατά τη γνώμη μου είναι πολύ σημαντικό γιατί ένας δάσκαλος δεν ξέρει τα πάντα και γι'αυτό το λόγο νιώθω τυχερός που ανήκω στο 'Leons MMA' γιατί υπάρχει ένας προπονητής για το κάθε άθλημα και μας μεταφέρει τις γνώσεις του με τον καλύτερο τρόπο έχοντας φτιάξει όλοι μαζί μια πολύ δυνατή ομάδα .
UFight : Είσαι αρκετά νέος , 19 ετών . Θεωρείς έχεις την εμπειρία να αντιμετωπίσεις τον Γιάννη Παλαιολόγο , να σταθείς ισάξια απέναντί του και να τον κερδίσεις ;
Άγγελος Γιατράς : Αν προσθέσουμε και τους ερασιτεχνικούς αγώνες στους οποίους έχω παίξει και με αθλητή της πεντάδας στα -84 κιλά , συν ότι έχω πάρει μέρος σε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα παρακολουθώντας τους καλύτερους αθλητές στον κόσμο , πράγμα το οποίο δεν έχουν πολλοί την τύχη να δουν και να ζήσουν , έχω την ίδια εμπειρία με τον Παλαιολόγο και θα είναι ο αγώνας που θα γραφτεί στην ιστορία .
Στο δελτίο του STAR ειπώθηκε πως ο Παλαιολόγος ετοιμάζεται για νέες ξάπλες , εγώ ετοιμάζομαι για σφαγή .
UFight : Σε έχει εκνευρίσει κάτι στο ύφος του Γιάννη Παλαιολόγου ;
Άγγελος Γιατράς : Δεν με έχει εκνευρίσει κάτι στο ύφος του. Άστον να λέει . Μπορεί για τον κ. Παλαιολόγο να είμαι άγνωστος παντελώς γιατί μάλλον δεν ενημερώνεται σωστά . Αλλά δεν πειράζει . Αυτό σημαίνει πως δεν θα ξέρει το παιχνίδι μου και θα περάσει δύσκολα την Κυριακή .
Ο Παλαιολόγος δεν είναι αήττητος . Χρειάστηκε 24 δευτερόλεπτα για να βγάλει νοκ άουτ έναν παγωμένο αντίπαλο την στιγμή που εγώ έχω βγάλει νοκ άουτ σε 7 δεύτερα . Αυτός δεν πρόκειται να το κάνει ποτέ .
UFight : Αγωνιστικά πως βλέπεις να εξελίσσεται η αναμέτρησή σας ;
Άγγελος Γιατράς : Το μόνο σίγουρο είναι πως θα έχουν όλοι την ευκαιρία να δουν από κοντά τον τρίτο παγκόσμιο πόλεμο με εμάς τους δυο απέναντι . Όσο και αν κρατήσει ο αγώνας όρθιος θα μείνει ο πιο ανθεκτικός .
Η προετοιμασία που κάνω εδώ και δύο μήνες τώρα , πριν καν μου πουν για τον Παλαιολόγο –αν και ταίριαξε τέλεια- , είναι η πιο σκληρή όσο καιρό ασχολούμαι . Δεν φοβάμαι κανέναν .
UFight : Το γεγονός ότι θα παίζεις εκτός έδρας μιας και θα είσαι στην Αθήνα , πόλη του αντιπάλου σου πως το βλέπεις ;
Άγγελος Γιατράς : Είναι ωραία να βρίσκεσαι σε 'εχθρικό έδαφος' . Αλλά η Ζάκυνθος θα είναι εκεί με την παρουσία της . Και θα έχω και κοντά μου και αυτούς που θα έρθουν να με υποστηρίξουν από την Αθήνα .
Η εκρηκτική μάχη του Άγγελου Γιατρά με τον Γιάννη Παλαιολόγο έρχεται αυτή την Κυριακή στο ΔΑΚ Γλυφάδας .

Για εισιτήρια στην προπώληση μέσα από το viva.gr  βρίσκετε εδώ  .







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου