Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

ΑΠΣ ΖΑΚΥΝΘΟΣ: Υπέγραψε ο Πλαβούκος - "Να φανώ αντάξιος των προσδοκιών" στις πρώτες του δηλώσεις

Και με τη… «βούλα» πλέον ο Παναγιώτης Πλαβούκος είναι παίκτης του ΑΠΣ Ζάκυνθος ως το καλοκαίρι! Ο 21χρονος επιθετικός αγωνιζόταν στον Εθνικό Σερρών.
Στις πρώτες του δηλώσεις στο flnews.gr ο παίκτης του ΑΠΣ Ζάκυνθος, τόνισε: «Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από τη μετεγγραφή μου στη Ζάκυνθο. Είναι μεγάλη η χαρά μου επειδή θα συνεχίσω την καριέρα μου σε μία ομάδα η οποία έχει υψηλούς στόχους».


Και πρόσθεσε: «Η Ζάκυνθος είναι η ομάδα έκπληξη της Football League καθώς διεκδικεί τη συμμετοχή της  στα πλέι οφ, κάτι που κανένας δεν περίμενε στην αρχή της σεζόν. Από την πλευρά μου θα προσπαθήσω να τη βοηθήσω να υλοποιήσει τους στόχους της. Θα δουλέψω σκληρά ώστε να φανώ αντάξιος των προσδοκιών των ανθρώπων που με έφεραν στην ομάδα».

πηγή:  flnews.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου