Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

ΕΠΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ: Άρχισαν... τα όργανα στην Ένωση!

Η προεκλογική περίοδος στην Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ζακύνθου ξεκίνησε χθες, Σάββατο 13 Φεβρουαρίου, με... ποσταρίσματα στο facebook του Αντιπροέδρου, Λεωνίδα Μαλιούφα και του Προέδρου της Επιτροπής Πρωταθλημάτων & Κυπέλλου, Διονύση Κλάδη!

Συγκεκριμένα, χθες ο Αντιπρόεδρος της Ένωσης συνειδητοποιώντας ότι δεν είναι πουθενά παρατηρητής αγώνα (στους αγώνες της 16ης αγωνιστικής σε Α΄ & Β΄ Κατηγορία) ανάρτησε στην προσωπική του σελίδα στο facebook  την παρακάτω δήλωση:
"ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΣΣΕΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΟΡΙΣΘΗΚΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΜΟΥ,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΗΡΕΤΩ ΩΣ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ.....!!!!!ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ!!!!!!!!!"




Άμεση ήταν η απάντηση του Προέδρου της Επιτροπής Πρωταθλημάτων & Κυπέλλου, Διονύση Κλάδη, ο οποίος ενημερώνει με αυτήν τον κ. Μαλιούφα και του γράφει ότι είναι παρατηρητής την Δευτέρα και στο ματς ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΟΣ – ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ στον Αγγερικό. Η απάντηση:

"Κ. Μαλιούφα,
Δεν πρόσεξες ότι το ΣΑΒΒΑΤΟ και ΚΥΡΙΑΚΗ για κάποιο σοβαρό λόγο γίνεται η μισή αγωνιστική, η άλλη μισή θα γίνει ΔΕΥΤΕΡΑ και ΤΕΤΑΡΤΗ. Δεν ‘’ξεχάσαμε’’ λοιπόν να σε βάλουμε παρατηρητή, είσαι τη Δευτέρα στο παιχνίδι ΠΑΝΑΡΚΑΔΙΚΟΣ – ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ στον Αγγερικό στις 15:00 μμ. Καλό θα είναι να ενημερώσεις πόσες φορές έχεις πάει στη θητεία σου παρατηρητής, πόσες απέφυγες να πας και πόσες δεν πήγες χωρίς λόγο.
Καληνύχτα κ. Μαλιούφα…
ΚΛΑΔΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ

ΥΠΕΥΘ. ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ".

Ο κ. Μαλιούφας και πάλι μέσω facebook  απαντά στον κ. Κλάδη αναφέροντας τα εξής:
"Ευχαριστω πολυ για την απάντηση σας,,εάν και σίγουρα θα ήθελα πολυ να μου απαντήσετε για ποιο λόγο ενώ μου τηλεφωνείτε καθε Παρασκευή δεν με πήρατε ,ουτε μου απαντήσατε στο τηλέφωνο !!!!Δεν πειράζει εχω καταλάβει ,οσο για τον αν αρνήθηκα ποτε να πάω,θα ήταν εύκολο για εσας να το αποδείξετε !!!!!Η αληθεια ειναι πάντως πως ευχαριστω για την καληνύχτα ,επισης εύχομαι καληνύχτα ,για να ξέρει πάντως και ο κόσμος που ξέρει δηλαδή ,οι φορές που έλειπα ήταν όταν έπαιζαν ο Απς Ζακυνθος,το Λεβαντε η Κ-19 , το μαχαιραδο ,κατασταρι, το Τσιλιβι στην Δ την παλιά !!!!επισης σας παρακαλω οπως μου απαντήσετε πόσες φορές μου προτείνατε να παω παρατηρητής στην Β εθνική ,επειδή το κλίμα ειναι προεκλογικό δεν κρατώ κακια σε κανεναν ,ειναι μέρος του παιχνιδιού!!!!!Το εχω αποδεχθεί !!!!!".


Έτσι είχαν τα πράγματα χθες (13/02) και αναμένουμε εξελίξεις στη συνέχεια! Όπως καταλαβαίνετε το κλίμα αυτή την περίοδο θα είναι πολύ... θερμό!!! 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου