Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

ΑΠΣ ΖΑΚΥΝΘΟΣ: Συγκλονισμένος ο Μεντούρ!

Ο αδερφός του Βέλγου της Ζακύνθου ήταν στο σημείο της βομβιστικής επίθεσης των Βρυξελλών δέκα λεπτά πριν.

Η τρομοκρατική επίθεση στις Βρυξέλλες την Τρίτη (22/3) έχει σοκάρει την παγκόσμια κοινότητα. Η πρωτεύουσα του Βελγίου χτυπήθηκε λίγους μήνες μετά την επίθεση στο Παρίσι και το Μπατακλάν, με αποτέλεσμα δεκάδες να χάσουν τη ζωή τους και εκατοντάδες να τραυματιστούν. Ο Αλάν Μεντούρ της Ζακύνθου είναι συγκλονισμένος με όσα έγιναν στη χώρα του.
Ο ποδοσφαιριστής της επτανησιακής ομάδας μίλησε στο flnews για τα τραγικά γεγονότα στην πατρίδα του και αποκάλυψε ότι δέκα λεπτά προτού σκάσει η βόμβα στο Metro, εκεί επέβαινε ο αδερφός του. Ο 20χρονος ποδοσφαιριστής υποστήριξε:
«Είμαι πολύ επηρεασμένος με ό,τι συνέβη στις Βρυξέλλες. Είναι ο τόπος που γεννήθηκα, εκεί είναι η οικογένειά μου, οι φίλοι μου. Έχω ανησυχήσει πολύ με αυτά τα γεγονότα. Όταν ενημερώθηκα για τις τρομοκρατικές επιθέσεις στο αεροδρόμιο και στο Metro, επέστρεφα με την υπόλοιπη ομάδα από την Κέρκυρα.

Κάλεσα αμέσως την οικογένειά μου για να βεβαιωθώ ότι όλοι ήταν καλά. Μου είπαν ότι δεν έπαθε κανένας τίποτα και ότι ο αδερφός μου ήταν στο ίδιο Metro δέκα λεπτά πριν από την έκρηξη. Με διαβεβαίωσαν ότι οι γονείς μου και τα αδέρφια μου είναι όλοι στο σπίτι, σώοι. Νιώθω θλίψη και συμπόνια στις οικογένειες των θυμάτων. Τώρα πρέπει να είμαστε όλοι μαζί. Δεν πρέπει να φοβηθούμε τίποτα».

πηγή: flnews




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου