Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

ΑΝΟΖ: Για προετοιμασία στη Ζάκυνθο οι Αντώνης Τσότρας, Αlessandro Cattaneo και Kerim Gurcay

O Αθλητικός Ναυτικός Όμιλος Ζακύνθου νιώθει ιδιαίτερη χαρά και τιμή που του δίνεται η ευκαιρία να προσφέρει τις εγκαταστάσεις του στους πρωταθλητές ιστιοπλοΐας Αντώνη Τσότρα , Αlessandro Cattaneo και Kerim Gurcay ώστε να πραγματοποιήσουν την προετοιμασία τους ενόψει των αγωνιστικών τους υποχρεώσεων.
 
Παρακάτω παραθέτουμε το μύνημα του κυρίου Τσότρα προς το ΔΣ και εμένα προσωπικά .

Καλησπέρα σας
,καταρχήν θέλω να σας ευχαριστήσω θερμά για την βοήθεια σας και για το γεγονός ότι μου επιτρέπετε να πραγματοποιήσω το βασικό στάδιο της προετοιμασίας μου στις υπεροχές εγκαταστάσεις του ομίλου και για την παραχώρηση του φουσκωτού τόσο εσάς σαν πρόεδρο, όσο και το διοικητικό σας συμβούλιο !
Κατάγομαι από τη Ζάκυνθο και αποτελεί ιδιαίτερη μου χαρά να προπονούμαι στα πανέμορφα νερά του νησιού μας ,που παράλληλα έχουν και τις ιδανικές συνθήκες για το άθλημα μας !
Είμαι τέσσερις φόρες πρωταθλητής Ελλάδας σε επίπεδο ανδρών στις κατηγορίες φιν και σταρ !
Έχω κατακτήσει αλλά 5 μετάλλια ασημένια και χάλκινα στις ολυμπιακές κατηγορίες στα πανελλήνια πρωταθλήματα ! Δύο φορές στο τοπ 8 σε παγκόσμια πρωταθλήματα και μία φορά 5ος σε ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ! Συμμετείχα στους ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου (13η θέση) και βρίσκομαι από το 2009 έως και σήμερα ανελλιπώς στα κλιμάκια των εθνικών ομάδων ! Εδώ προπονούμαι με παρτενέρ τον ιταλό πρωταθλητή νέων Alessandro Cattaneo και δεύτερο στο ιταλικό ρανκινγκ λιστ, και τον τούρκο αθλητή της κατηγορίας μαστερ Kerim Gürcay με στόχο τις διεθνείς και τις εγχώριες διοργανώσεις του νέου αγωνιστικού έτους ! Σας επισυνάπτω φωτογραφίες από τις προπονήσεις μας στις εγκαταστάσεις σας !
Σας ευχαριστώ και πάλι
Με εκτίμηση,
Αντώνιος Τσότρας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου