Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2016

ΑΒΡΑΑΜ ΚΟΥΛΠΑΛΙΔΗΣ: Ο ''ιπτάμενος'' Ολλανδός! (photos)

Ενας νεαρος ποδοσφαιριστης που για τα ελληνικα δεδομενα δεν αρκουσε, κανει πλεον λαμπρη καριερα στο εξωτερικο, στην Ολλανδικη  Vitesse Delft.  Ο λογος για τον 20χρονο Αβρααμ Κουλπαλιδη  γεννημενο στις 9/2/1996 στα Νεα Φλογητα Χαλκιδικης.

 Ο νεαρος αμυντικος παικτης ξεκινησε να παιζει ποδοσφαιρο απο τους Μπεμπηδες 2000 απ΄ οπου εκανε μεταγραφη στην Κ 17 της Βεροιας, οπου αποχωρησε με ενα μεγαλο παραπονο αφου την τελευταια μερα των μεταγραφων του εκαναν προχειρη ενημερωση οτι δεν τον χρειαζεται η ομαδα.
Ας αφησουμε ομως τον νεαρο ποδοσφαιριστη να μας μιλησει για την εμπειρια που εζησε απο τις ελληνικες ομαδες και πως πηρε την μεγαλη αποφαση να αφησει πισω την οικογενεια του και να μετακομισει στο εξωτερικο.

Α.Κ.: "Στην ομαδα της Κ 17 στην Βεροια δεν ειχα καθολου καλη αντιμετωπιση. Αναγκαστηκα να φυγω την τελευταια μερα των μεταγραφων και να μεταγραφω στην ομαδα του Φοινικα Καλαμαριας. Η Διοικηση της ομαδος μου εκει μου φερθηκε αψογα και την ευχαριστω πολυ γι αυτο. Και ενω αρχικα ο προπονητης της ομαδος ηταν πολυ θετικος μαζι μου στην συνεχεια αλλαξε ροτα με συνεπεια να σταματησω το ποδοσφαιρο πολυ απογοητευμενος.
Το μικροβιο ομως μεσα μου δεν ελεγε να με αφησει και ετσι ξεκινησα τις προπονησεις στα Μουδανια οπου αγωνιζονταν στην Γ εθνικη  και ευχαριστω πολυ τον τοτε προπονητη της ομαδος κ Αποστολο Παππα  που με δεχτηκε στην ομαδα, οπως επισης και τον κ. Αποστολο  Μαστρανεστη που  μου εκανε ατομικες προπονησεις  και με πιστευε πολυ ως ποδοσφαιριστη. 
Τοτε ηταν που εκανα την πολυ σημαντικη και σπουδαια  γνωριμια για μενα με τον σημερινο μου ατζεντη τον κ. Αχιλλεα Χατζηνικολαου  ο οποιος πιστεψε στην αξια μου και μεσω αυτου μεταγραφηκα στην ομαδα του Αγροτικου Αστερα οπου εκανα μια πολυ σημαντικη χρονια που μου εδωσε πολλα εφοδια για μετεπειτα. Απο κει και περα ξεκινησε το μεγαλο ονειρο για την μεταγραφη μου στο εξωτερικο στην ομαδα της Χαχλαντια  Κ23 οπου αγωνιζοταν στην Γ Εθνικη της Ολλανδιας και φτασαμε εως και το κυπελλο ερασιτεχνων Ολλανδιας. 
Στη συνεχεια ανεβηκα στην πρωτη ομαδα της Χαχλαντια δυστυχως ομως λογω οικονομικων προβληματων η ομαδα διαλυθηκε και μεταγραφηκα στην Vitesse Delft οπου αγωνιζομαι στην κατηγορια της Δ Εθνικης  οπου λειτουργει σε επαγγελματικα προτυπα  και αυτο φαινεται και απο το γεγονος οτι καναμε μινι προετοιμασια στην Πορτογαλια  παρεχοντας μεχρι και αυτοκινητο στους παικτες της.
Η αποφαση να εγκαταλειψω την Ελλαδα δεν παρθηκε ευκολα. Μετα απο πολλες συζητησεις με τον μανατζερ μου κ Αχιλλεα Χατζηνικολαου  ο οποιος εμαθε πρωτα τις συνθηκες που επικρατουν στο Ολλανδικο ποδοσφαιρο  κυριως για εναν νεο ποδοσφαιριστη ειναι αριστες, και με την συγκαταθεση και συμπαρασσταση των γονιων μου που βρισκονται συνεχεια διπλα μου εφυγα για το μεγαλο ταξιδι  στο ονειρο.
Στην Ελλαδα νομιζω οτι αδικηθηκα αρκετα και εχω νιωσει πολυ σκληροτητα στο πετσι μου, γεγονος ομως που μ εκανε να ωριμασω πιο γρηγορα. Τετοιες συμπεριφορες δεν εχω συναντησει πουθενα αντιθετα υπαρχει σεβασμος και εμπιστοσυνη και το καλυτερο δωρο για εμενα ηταν οταν κατακτησαμε το πρωταθληαμ με την ομαδα της Χαχλαντια  κ23 και στα αποδυτηρια με εβαλαν οι συμπαικτες μου και χορεψα το Ζορμπα συρτακι.
Οι διαφορες με την Ελλαδα ειναι τεραστιες . Δινουν ευκαιριες σε νεους παικτες κατι που σπανια γινεται στην Ελλαδα. Οι συνθηκες ειναι πολυ υψηλου επιπεδου και καλυπτουν τις αναγκες των νεων ποδοσφαιριστων αφου λειτουργουν με επαγγελματικα προτυπα ακομη και σε χαμηλες κατηγοριες.
Θελω να ευχαριστησω τον ατζεντη μου Αχιλλεα Χατζηνικολαου για την αψογη συνεργασια και  την  πολυτιμη βοηθεια και αγαπη που διεχνει σε μενα και την  οικογενεια μου και μεσω αυτου καταφερα να αγωνιζομαι και αν να κανω το ονειρο μου πραγματικοτητα.
Στους νεους παικτες που θελουν πραγματικα να παιξουν ποδοσφαιρο να μην φοβηθουν να τολμησουν να ξεφυγουν απο τα ελληνικα τειχη... να κανουν το μεγαλο βημα''.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ:  ΧΑΡΑ ΜΑΤΕΝΤΖΟΓΛΟΥ







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου