Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

ΠΣΑΠ: Καλύτερος τερματοφύλακας ο Γεννάδιος Ξενοδόχοβ!

Σε μία ιδιαίτερα λαμπερή εκδήλωση ο ΠΣΑΤ βράβευσε τους κορυφαίους της περσινής σεζόν. Καλύτερος Έλληνας ποδοσφαιριστής ο Κώστας Φορτούνης, καλύτερος ξένος ο Μάρκους Μπεργκ, κορυφαίος προπονητής ο Μαρίνος Ουζουνίδης.

Αναλυτικά τα βραβεία:

Super League
Καλύτερος Διαιτητής
Σιδηρόπουλος Αναστάσιος ( Δωδεκανήσου )

Καλύτερος Προπονητής
Ουζουνίδης Μαρίνος ( Πανιώνιος )

Πρώτος Σκόρερ
Φορτούνης Κώστας ( Ολυμπιακός ) 18 γκολ

Καλύτερος Τερματοφύλακας
Ρομπέρτο Χιμένεθ Γκάγκο ( Ολυμπιακός )

Καλύτερος Νέος Ποδοσφαιριστής
Χαρίσης Χάρης ( ΠΑΟΚ )

Καλύτερος Ξένος Ποδοσφαιριστής
Μπεργκ Μάρκους ( Παναθηναϊκός )

Καλύτερος Ελληνας Ποδοσφαιριστής
Φορτούνης Κώστας ( Ολυμπιακός )

Η κορυφαία ενδεκάδα του πρωταθλήματος: Ρομπέρτο κίπερ, Γκάλο δεξί μπακ, αρ. μπακ ο Μαζουάκου, Ροδρίγκο Μολέδο στόπερ, Τζαβέλλας στόπερ, αμυντικό χαφ ο Σιώπης, 2ος αμυντικός χαφ Ζέκα, Φορτούνης, Γκάρι Ροντρίγκες και Μπακασέτας τριάδα πίσω από Μπεργκ.

Football League
 Καλύτερος Προπονητής
Βοσνιάδης Αλέκος ( Απόλλων Σμύρνης-ΑΟΚ )

Πρώτος Σκόρερ
Κουσκουνάς Νίκος ( Τρίκαλα ) 18 γκολ

Καλύτερος Τερματοφύλακας
Ξενοδόχοφ Γεννάδιος ( Λάρισα )

Καλύτερος Νέος Ποδοσφαιριστής
Μασούρας Γιάννης ( Λάρισα )

Καλύτερος Ξένος Ποδοσφαιριστής
Κονέ Εμμανουελ ( Απόλλων Σμύρνης )

Καλύτερος Ελληνας Ποδοσφαιριστής
Κουσκουνάς Νίκος ( Τρίκαλα )

Στο πλαίσιο των ειδικών βραβεύσεων που έγιναν τιμήθηκαν μεταξύ άλλων οι Τζόρβας και Σεϊταρίδης.
 Τη Super League εκπροσώπησε ο πρόεδρος του συνεταιρισμού, Γιώργος Στράτος o οποίος ζήτησε συγγνώμη από τους παίκτες για τα γήπεδα που αγωνίζονται.
 Ο Μαρίνος Ουζουνίδης τόνισε: «Είναι πάντα ιδιαίτερη τιμή για έναν προπονητή να έχει την αναγνώριση των ποδοσφαιριστών. Η ατομική διάκριση σε ένα ομαδικό άθλημα προϋποθέτει καλή συνεργασία. Θα ήθελα να ευχαριστήσω και τη διοίκηση και τον κόσμο του Πανιωνίου, αλλά και τους συνεργάτες μου γιατί χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσα να κατακτήσω αυτό το βραβείο».
Ερωτηθείς για τα μεταγραφικά ο τεχνικός του Παναθηναϊκού είπε: «Κάτι θα κάνουμε. Μην ανησυχείτε. Δεν θα διώχνουμε μόνο. Θα φέρουμε κιόλας», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο Κώστας Φορτούνης, είπε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι σε αυτή τη γιορτή. Αφιερώνω το βραβείο στους συμπαίκτες μου και τον σύλλογό μου».
Ο Ρομπέρτο παρέλαβε το βραβείο του από τον Αντώνη Νικοπολίδη και δήλωσε: «Ευχαριστώ που με καλέσατε. Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι ξανά εδώ, στην Ελλάδα. Δεν ήθελα να χάσω την ευκαιρία να έρθω πάλι εδώ. Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω, για όσα μου έχει δώσει αυτή η χώρα και φυσικά, ο Ολυμπιακός. Νιώθω σαν στο σπίτι μου. Ευχαριστώ τους φίλους μου, την κοπέλα, που είναι εδώ, τα παιδιά μου».

Ο Μάρκους Μπεργκ απουσίαζε για προσωπικούς λόγους και το βραβείο του παρέλαβε ο αρχηγός του Παναθηναϊκού, Κάρλος Ζέκα.


πηγή: soccerplus.gr




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου