Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Α.Ο. ΖΑΚΥΝΘΙΑΚΟΣ: Οι ευχαριστίες του Διαμαντή Χαρακτινού


Ο άτυχος τερματοφύλακας του Α.Ο. Ζακυνθιακού, Διαμαντής Χαρακτινός θέλησε μέσω των τοπικών ΜΜΕ να ευχαριστήσει κάποιους ανθρώπους που του στάθηκαν στον τραυματισμό του. Η ανακοίνωση:

«Έχοντας περάσει δύο εβδομάδες (περίπου) από την άτυχη στιγμή του τραυματισμού μου και συλλογιζόμενος τι μου έχει συμβεί μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, θεώρησα σωστό και σκόπιμο να γράψω αυτήν την επιστολή για να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ όλους αυτούς που  ήταν και είναι δίπλα μου αυτές τις δύσκολες στιγμές.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ, λοιπόν, προς την διοίκηση του Α.Ο. ΖΑΚΥΝΘΙΑΚΟΣ για την πρωτοποριακή σε  τοπικό επίπεδο πρωτοβουλία να παρέχουν ασφάλεια στους ποδοσφαιριστές της ομάδας, δίνοντάς τους έτσι σιγουριά και αυτοπεποίθηση μέσα στον αγωνιστικό χώρο.
Ένα μεγάλο, επίσης, ευχαριστώ στον γιατρό της ομάδας, κο Ξανθόπουλο και στο ιατρικό του επιτελείο, που ήταν κοντά μου από την πρώτη στιγμή του τραυματισμού μέχρι και σήμερα. Ακόμη, να μην ξεχάσω και τον φυσικοθεραπευτή της ομάδας, Νίκο Κουρούμαλο που με βοηθά καθημερινά.
Τέλος, τις θερμές μου ευχαριστίες σε όλο τον ζακυνθινό κόσμο που με το ενδιαφέρον του και τις ευχές του με έκαναν να νιώσω πολύ όμορφα.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς

Διαμαντής Χαρακτινός»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου