Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

ΘΥΕΛΛΑ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ: Αποχώρησε ο Σταύρος Κομιώτης


Μέσω από την προσωπική του σελίδα στο fb ο παίκτης της Θύελλας Αμπελκήπων, Σταύρος Κομιώτης θέλησε να κάνει γνωστούς τους λόγους που αποχώρησε από την ομάδα του χωριού του:




«Μετά από ενάμιση χρόνο παρουσίας στην ομάδα της Θύελλας Αμπελοκήπων, της ομάδας του χωριού μου, αποφάσισα μετά από πολλή σκέψη στο να αποχωρήσω απ' την ομάδα, για τους εξής λόγους:
Η φιλοσοφία του νέου προπονητή της ομάδος, η οποία είναι σεβαστή, είναι να μην χρησιμοποιεί παίχτες ''delivery''. Οι επαγγελματικές και οικογενειακές μου υποχρεώσεις δεν μου επιτρέπουν την παραμονή μου μόνιμα στο νησί και για το λόγο αυτό δεν μου μένει κάτι άλλο να κάνω από το να αποχωρήσω.
Επίσης το τελευταίο διάστημα δεν είχα τον ανάλογο σεβασμό από την Πρόεδρο της ομάδος, σεβασμό τον οποίο εγώ έδειξα στο πρόσωπό της σε όλη την διάρκεια της παραμονής μου στην ομάδα. Δυστυχώς υπήρχε σοβαρό πρόβλημα επικοινωνίας που τον τελευταίο καιρό γινόταν όλο και χειρότερο.
Τέλος να αναφέρω ότι προσπάθησα τις δυο τελευταίες μέρες που ήμουν στο νησί να επικοινωνήσουμε, για να τις αναφέρω την απόφαση μου αλλά αυτό δυστυχώς δεν κατέστει δυνατό.
Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, τους συμπαίκτες μου και να τους ευχηθώ να είναι γεροί και δυνατοί και η ομάδα να κατακτήσει ξανά το κύπελλο και το πρωτάθλημα, το χωριό μου καθώς και όλο το ζακυνθινό φίλαθλο κόσμο για τον σεβασμό και την αγάπη που μου έδειξαν.

ΚΟΜΙΩΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου