Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

ΤΖΑΝΛΟΥΚΑ ΚΟΛΟΝΕΛΟ: «Είμαι τυχερός που έχω αυτά τα παιδιά στην ομάδα»

Αν και η Ζάκυνθος επικράτησε με 3-0, ο Ιταλός προπονητής Τζανλούκα Κολονέλο έριξε τις… «μπηχτές» του στη συνέντευξη τύπου χωρίς να θέλει να μπει σε λεπτομέρειες. Μίλησε για κάποιον που τον ενόχλησε, χωρίς να αναφερθεί σε λεπτομέρειες και τόνισε ότι μέσα στην εβδομάδα θα πει περισσότερα.
Από την πλευρά του ο Τάσος Λευκόπουλος στάθηκε στην ατυχία της ομάδας του, κυρίως στη φάση του δοκαριού. Αναλυτικά:



ΤΖΑΝΛΟΥΚΑ ΚΟΛΟΝΕΛΟ (Προπονητής ΑΠΣ Ζάκυνθος): «Είμαι ευτυχισμένος από τη νίκη. Για μία ακόμα φορά οι ποδοσφαιριστές μου, μου έκαναν ένα μεγάλο δώρο. Δικαιούμαστε τη νίκη. Παίξαμε έξυπνα στη τακτική. Είμαι ευχαριστημένος από τον Χιράλδο . Ο παίκτης αυτός έχει σημαντική ποιότητα και σήμερα μας έδωσε ένα χέρι βοηθείας. Είμαι τυχερός που έχω αυτά τα παιδιά στην ομάδα. Εύχομαι σε όλους το καλύτερο μέλλον.

Σε ότι αφορά εμένα, κάποιος θα πρέπει να αλλάξει συμπεριφορά. Δεν θέλω να πω τι περνάω . Επτά μήνες δουλεύω στη Ζάκυνθο. Έχω εισπράξει τις καλύτερες στιγμές από τους παίκτες μου και από τους φανατικούς φιλάθλους της ομάδας. Αυτή την εβδομάδα, κάτι θα αλλάξει με το προσωπικό μου θέμα. Ευχαριστώ τον κόσμο της Ζακύνθου για την αγάπη του».


ΤΑΣΟΣ ΛΕΥΚΟΠΟΥΛΟΣ (Προπονητής Δόξας Δράμας): «Ξέραμε ότι η Ζάκυνθος έχει καλούς παίκτες και θα μας πιέσουν από την αρχή του ματς. Τους περιορίσαμε και τους κρατήσαμε μακριά από την περιοχή μας. Δεχτήκαμε ένα γκολ στο 45΄ σε ένα κρίσιμο σημείο του παιχνιδιού. Στην επανάληψη ξεκινήσαμε με την ίδια λογική και με επιθέσεις από τα δεξιά. Ελέγχαμε το παιχνίδι στην επανάληψη, αλλά με δύο ατομικά λάθη δεχτήκαμε άλλα δύο γκολ και εκεί τελείωσε το ματς. Αν ισοφαρίζαμε στη φάση του δοκαριού, τότε τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά».

ΑΝΔΡΕΣ ΧΙΡΑΛΔΟ (Ποδοσφαιριστής ΑΠΣ Ζάκυνθος): «Ξέραμε ότι το ματς ήταν σημαντικό και πολύ δύσκολο. Και οι δύο ομάδες ήθελαν τη νίκη για διαφορετικό λόγο η καθεμία. Μπορέσαμε να αντέξουμε στην πίεση του αντιπάλου και να πάρουμε μία νίκη, με την οποία εξασφαλίσαμε την παραμονή μας στην κατηγορία και πλέον κοιτάμε για κάτι παραπάνω. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που πέτυχα τα δύο από τα τρία γκολ της ομάδας και για μένα σήμερα ήταν σαν να έκανα το ντεμπούτο μου».

ΝΙΚΟΣ ΒΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ (Ποδοσφαιριστής Δόξας Δράμας): «Ήρθαμε στη Ζάκυνθο να αποσπάσουμε θετικό αποτέλεσμα. Δεν τα καταφέραμε όμως, αφού ο αντίπαλος με ένα γκολ στο τέλος του ημιχρόνου και δύο ακόμα προς το τέλος της αναμέτρησης κατάφερε να πάρει τη νίκη. Εμείς σταθήκαμε άτυχοι στη φάση του δοκαριού. Πλέον για μας το ματς με την Καβάλα είναι «τελικός». Θέλω να κάνω κάλεσμα στον κόσμο να γεμίσει όπως έκανε παλιά το γήπεδο και να πάρουμε τη νίκη για να σώσουμε τη χρονιά. Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία και συγχαρητήρια στη Ζάκυνθο για το ποδόσφαιρο που παίζει».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου