Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΙΡΗΣ: «Αντίο Ζακυνθάρα»

Με προσωπικό του μήνυμα σε σελίδα κοινωνικής δικτύωσης (και) ο έμπειρος αμυντικός της ΠΑΕ ΑΠΣ Ζάκυνθος, Αλέξανδρος Μπίρης ευχαρίστησε τους πάντες για την στήριξη που είχε στο νησί και κλείνει το μήνυμά του με τη φράση: «Αντίο Ζακυνθάρα»!
Ο Αλέξανδρος, όπως και πολλοί ακόμα συνάδελφοί του έμειναν και έκαναν Πάσχα στη Ζάκυνθο και χθες με το τελευταίο δρομολόγιο αναχώρησε για την ιδιαίτερη πατρίδα του. Το μήνυμά του:


«Και κάπου εδώ φτάσαμε στο τέλος....!!
Μετά από ένα χρόνο παραμονής μου στη Ζάκυνθο, φεύγω με τις καλύτερες εντυπώσεις..!
Για μένα ήταν έναν μεγάλο σκαλοπάτι στην καριέρα μου κ γι' αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω τον προπονητή μου Gianluca Colonnello, τους βοηθούς του και όλους τους συμπαίκτες μου..!
Προσπαθήσαμε όλοι ΜΑΖΙ κ καταφέραμε να πετύχουμε τον στόχο μας, την ιστορική παραμονή του ΑΠΣ ΖΑΚΥΝΘΟΣ για πρώτη φορά στη Β´ Εθνική..
Θέλω να πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον φιλόξενο κόσμο της Ζακύνθου για την αγάπη προς το πρόσωπο μου..!
Όσο για τους "Απέναντι" δεν έχω λόγια για την πίστη και την αγάπη που δείχνουν στην ομάδα.!
Πάνω απ' όλα φεύγω σαν φίλος,
Αντίο Ζακυνθάρα…».


Ο φωτογραφικός φακός της «ΗΜΕΡΑΣ» εντόπισε τον Μπίρη με τη σύντροφό του Εύα και την εξωδιοικητική παράγοντα της ΠΑΕ ΑΠΣ Ζάκυνθος, Μαρία Μπιάζη στις εκδηλώσεις της ΓΚΙΟΣΤΡΑΣ, χθες το απόγευμα, λίγο πριν αναχωρήσουν από το νησί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου