Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

ΚΩΣΤΑΣ ΠΟΜΟΝΗΣ: «Τα οφείλω όλα στον Π. Ενγκεμά»

Συνέντευξη στην εφημερίδα «ΗΜΕΡΑ» παραχώρησε ο νεαρός ποδοσφαιριστής, Κώστας Πομόνης από τις Ακαδημίες του Τσιλιβή, ο οποίος επιλέχτηκε από το προπονητικό τιμ της Στόουκ Σίτυ, στο πρόσφατο ταξίδι που έκανε στην Αγγλική πόλη με άλλα παιδιά από Ελλάδα και Κύπρο.
Ο Πομόνης μίλησε για την εμπειρία του, το μέλλον του, τους ανθρώπους που τον βοήθησαν, καθώς και για τον συγχωριανό του, Χάρη Μαυρία. Αναλυτικά η συνέντευξη του νεαρού παίκτη:


Κώστα, πώς ένιωσες όταν σου ανακοίνωσαν ότι πέρασες τα τεστ και θα είσαι παίκτης της Στόουκ;
Ένιωσα πολύ καλά! Να σας πω την αλήθεια δεν περίμενα να είμαι ανάμεσα στα τρία παιδιά που επέλεξαν.

Πώς ήταν η εμπειρία σου στο Στόουκ;
Η εμπειρία ήταν καταπληκτική και σίγουρα θα μου μείνει αξέχαστη.

Μπορείς να μου συγκρίνεις την ποδοσφαιρική νοοτροπία της Αγγλίας, με αυτή της Ελλάδος;
Σίγουρα η αγγλική νοοτροπία δεν συγκρίνεται με αυτήν της Ελλάδας. Είναι σαφώς καλύτερη.

Δέος τα γήπεδα της Αγγλίας;
Σίγουρα. Δεν έχω μεγάλη εμπειρία, λόγω της ηλικίας μου, από τα ελληνικά γήπεδα όμως πιστεύω από όσα έχω ακούσει, ότι τα αγγλικά γήπεδα είναι μακράν τα καλύτερα.

Μίλησες για το μέλλον σου στην ομάδα; Θα συνεχίσεις Ελλάδα και θα φύγεις αργότερα ή θα μετακομίσεις άμεσα;
Δεν έχουμε επικοινωνήσει ακόμα με τους προπονητές της αγγλικής ομάδας.

Οι γονείς σου τι λένε γι αυτό το μεγάλο σου άλμα;
Μου έδωσαν συγχαρητήρια και με εμψυχώνουν συνεχώς.

Εκτός από την οικογένειά σου, ποιος ή ποιοι σε βοήθησαν να φτάσεις έως εδώ;
Με βοήθησαν οι προπονητές μου Patrick Nguema, Παναγιώτης Γουσέτης, Διονύσης Μουζάκης και ο καταπληκτικός σκάουτερ Λάμπρος Λιόνας.

Ποιας ομάδας ονειρεύεσαι να φορέσεις τη φανέλα της;
Ονειρεύομαι να φορέσω τη φανέλα της ισπανικής ομάδας Μπαρτσελόνα.

Είναι για σένα πρότυπο ο συγχωριανός σου, Χάρης Μαυρίας;
Ναι, γιατί είναι ταπεινός, ήταν καλός μαθητής, καλός χαρακτήρας και καλός ποδοσφαιριστής.

Πού οφείλεις τη μέχρι τώρα πορεία σου στο άθλημα;

Αυτό που είμαι και έχω καταφέρει και αν καταφέρω κάτι παραπάνω σε αυτόν τον τομέα θα το οφείλω στον καταπληκτικό προπονητή μου Patrick Nguema.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου