Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ: Ο προπονητής των επιτυχιών

Ο Δημήτρης Παναγιωτόπουλος είναι πολύ γνωστός στη Ζάκυνθο για την 20ετή και πλέον ασχολία του με τις Πολεμικές Τέχνες και τους πρωταθλητές που έχει βγάλει σε Πανελλήνιο, Πανευρωπαϊκό αλλά και Παγκόσμιο επίπεδο. Ο δάσκαλος μίλησε στον Γιώργο Αναγνωστόπουλο για αυτόν προσωπικά, για τη σχολή αλλά και τις επιτυχίες που έχει φέρει στο νησί. Ας τον απολαύσουμε:


Εκτός από θέμα επιβίωσης, η δουλειά αυτή για σένα σημαίνει και κάτι άλλο;
Δεν είναι θέμα επιβίωσης μόνο, αλλά αυτό που κάνω το αγαπώ πολύ κ αφιερώνω πολύ χρόνο στο να ενημερώνομαι κ να γίνομαι κάθε μέρα καλύτερος. Άλλωστε οι πολεμικές τέχνες ήταν το χόμπι μου κ παραμένει να είναι. Γι αυτό έχω κ τόσες πολλές επιτυχίες. Πιστεύω ότι είμαι από τους λίγους ανθρώπους όπου το χόμπι τους το έκαναν δουλειά τους.

Τι σε έκανε να αφήσεις την Αμαλιάδα και να έρθεις στη Ζάκυνθο και να ασχοληθείς με τη δουλειά σου;
Πριν έρθω Ζάκυνθο ήμουν πολλά χρόνια στην Αθήνα όπου ταυτόχρονα δούλευα κ συγχρόνως έκανα προπονήσεις στο καράτε, στη σχολή του αείμνηστου δασκάλου μου Βασίλη Ζαχόπουλου. Οπότε δεν ήρθα ακριβώς από Αμαλιάδα στη Ζάκυνθο. Τώρα η επιλογή για Ζάκυνθο έγινε εντελώς τυχαία, ήμασταν μια μέρα στο γραφείο του δασκάλου κ κουβεντιάζαμε, έλεγα λοιπόν ότι δε μου αρέσει η Αθήνα κ ήθελα να φύγω αλλά δεν ήξερα τη δουλειά να κάνω γιατί στην Αθήνα ήμουν υπάλληλος σε διάφορες εταιρίες κ δεν ήξερα κάποιο συγκεκριμένο επάγγελμα να κάνω.
Τότε με κοιτάζει ο δάσκαλος κ μου λέει: «Θα ανοίξεις σχολή καράτε». Ήταν κάτι που δεν είχα σκεφτεί ποτέ, παρόλο που το αγαπούσα τόσο πολύ. Έμεινα έκπληκτος! Καλά λέω δάσκαλε κ που θα πάω; Κοιτάζοντας λοιπόν το χάρτη της Ελλάδος που είχε στο γραφείο του μου λέει: «Θα πας Ζάκυνθο». Πώς λέω αφού δεν ξέρω κανέναν. Καλύτερα μου λέει γιατί εκεί θα σε αγαπήσουν κ θα εκτιμήσουν καλύτερα το έργο σου, κ είχε δίκιο. Άλλωστε ένα ρητό λέει κανένας προφήτης στον τόπο του. Έτσι από τότε πέρασαν 22 χρόνια κ είμαι ακόμα εδώ κ θα είμαι για πολλά χρόνια ακόμα. Αυτό οφείλεται κ στους ζακυνθινούς όπου με αγκάλιασαν. Εκτίμησαν το έργο μου κ τους οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ.

Τι χόμπι έχει ο Δημήτρης Παναγιωτόπουλος;
Τα παιδιά μου κ εννοώ τους μαθητές μου που τα θεωρώ παιδιά μου το χόμπι μου είναι να τους βγάζω σωστούς ανθρώπους στη κοινωνία κ να τα προστατέψω από τη σύγχρονη μάστιγα της κοινωνίας μας, όπως είναι τα ναρκωτικά κ από την εξάρτηση του διαδικτύου δημιουργώντας τους, ισχυρούς χαρακτήρες.

Τι σημαίνει για το νησί οι διακρίσεις του ΑΠΟΛΛΟΦΑΝΟΥΣ;
Το 1992 δημιούργησα τη σχολή Οκινάουα καράτε κ το 1994 τον Α.Σ. Οκινάουα καράτε όπου σήμερα μετά τη μετατροπή του καταστατικού ονομάζεται ΑΠΟΛΛΟΦΑΝΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ. Ένα όνομα μια ιστορία. Για το νησί πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό που υπάρχει ο σύλλογος γιατί έχει φέρει πολύ σημαντικές διακρίσεις, όπως το χάλκινο μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Ζίου Ζίτσου το 2013. Συμμετέχει σε όλες τις διεθνείς συναντήσεις στο άθλημα του Ζίου Ζίτσου κ φέρνει σημαντικές διακρίσεις για το νησί κάτι που το κάνει κ το μοναδικό σωματείο στο νησί που καταφέρνει κάτι τέτοιο. Να θυμίσω ορισμένες διακρίσεις. 
Πριν δημιουργηθεί η ομοσπονδία Ζίου Ζίτσου αλλά κ στο ξεκίνημα της στην αρχή παράλληλα δηλ. ήμασταν πρωταθλητής σύλλογος στα πανελλήνια πρωταθλήματα Οκινάουα καράτε για 10 χρόνια. Στη συνέχεια πρωταθλητής σύλλογος στα πανελλήνια πρωταθλήματα Ζίου Ζίτσου για 3 χρόνια κ πάντα τα υπόλοιπα χρόνια μεταξύ 1ης κ 2ης θέσης. Και ο μοναδικός σύλλογος στη πρώτη 5αδα από επαρχία εκτός Αττικής. Πολλά ζακυνθινόπουλα είναι πρωταθλητές Ελλάδος.
Έχω πολλούς βαλκανιονίκες κ πολλές καλές θέσης κατάταξης σε πανευρωπαϊκά, μεσογειακά κ παγκόσμια πρωταθλήματα Ζίου Ζίτσου, δηλ.  πολλοί αθλητές στα παραπάνω πρωταθλήματα έχουν κατακτήσει 4,5,6,7,8,9 θέση. Και αν υπολογίσουμε τη δυσκολία των παραπάνω πρωταθλημάτων μιλάμε για άθλο τεράστιο.

Έχεις δει ανταπόκριση από την Πολιτεία;
Δυστυχώς η πολιτεία όπως πάντα είναι απούσα. Θα μπορούσαν να έχουν κάνει πολλά, αλλά ίσως να μην ξέρουν τον τρόπο. Ξέρω από συναδέλφους άλλων νομών κ περιοχών ότι οι δήμοι η οι περιφέρειες συνδράμουν οικονομικά στις μετακινήσεις των αθλητών στο εξωτερικό. Γιατί όλα αυτά τα έξοδα επιβαρύνουν τους αθλητές κ τους γονείς τους κ όπως καταλαβαίνεται αυτό είναι πολύ δύσκολο στις μέρες που ζούμε για τους γονείς. Ένα απλό παράδειγμα   στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα  σωμάτων ασφαλείας όπου θα γίνει σε ένα μήνα στις Βρυξέλλες ένας αστυνομικός όπου είναι στην εθνική ομάδα των ενόπλων δυνάμεων δεν μπορεί να πάει για οικονομικούς λόγους.
Δεν είναι κρίμα; Έχω προτείνει όλα αυτά τα χρόνια στις διάφορες δημοτικές αρχές του νησιού να γίνεται κάθε χρόνο βραβεύσεις των καλύτερων αθλητών από επίσημες διοργανώσεις που συμμετέχουν  κ από όλα τα αθλήματα του νησιού, γιατί υπάρχουν κ πολύ καλές διακρίσεις κ στα υπόλοιπα αθλήματα όπως μπάσκετ κ ποδόσφαιρο, αλλά ούτε αυτό μπορούν να κάνουν. Γιατί μια βράβευση ενός αθλητή στον τόπο του με παρουσία συγγενών κ φίλων είναι πολύ σημαντική. Και αυτό γίνεται σε πολλούς δήμους κ περιφέρειες τις Ελλάδος.

Στη σχολή, εκτός από τα παραπάνω, υπάρχουν κι άλλα τμήματα;
Στις εγκαταστάσεις του Α. Σ. ΑΠΟΛΛΟΦΑΝΟΥΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΣ παραδίδονται μαθήματα αυτοάμυνας όλων των ηλικιών που είναι πολύ σημαντικό για όλους γιατί δυναμώνουν το μυαλό κ δίνουν αυτοπεποίθηση στον καθένα που εξασκείτε. Επίσης θέλω να τονίσω ότι από τη νέα χρονιά θα διδάσκει μαζί μας η επί σειρά ετών πρωταθλήτρια καράτε ΕΛΟΚ, Βαλεντίνα Μπαρλαμπά 3 DAN ΕΛΟΚ.
Επίσης θα υπάρχουν τμήματα προσχολικής αυτοάμυνας από 3,5 ετών κ το μάθημα θα βασίζεται στο παιχνίδι κ στις καινούργιες μεθόδους εκμάθησης καράτε κ ΖΙΟΥ ΖΙΤΣΟΥ μέσα από το παιχνίδι έτσι ώστε το παιδί παίζοντας να μαθαίνει κ να διαμορφώνει χαρακτήρα. Έτσι το μαθαίνεις να λειτουργεί ομαδικά κ να κοινωνικοποιείτε παίζοντας. Επίσης από την επόμενη χρονιά θα υπάρχουν γυναικεία τμήματα αυτοάμυνας αλλά κ συνδυασμένης γυμναστικής, όπως κ κάποια άλλα καινούργια τμήματα πολεμικών τεχνών. Είναι όμως πολύ νωρίς να ανακοινωθούν. Φυσικά εκτός των παραπάνω θα λειτουργούν κ τα είδη υπάρχοντα τμήματα ΖΙΟΥ ΖΙΤΣΟΥ αυτοάμυνας αλλά κ καράτε ΕΛΟΚ της ελληνικής ομοσπονδίας καράτε όπου ο σύλλογος σε λίγο καιρό θα είναι μέλος. Επίσης θα λειτουργεί κ τμήμα ελεύθερης ασχολίας για όλες τις ηλικίες όπου κάποιος μπορεί να γυμναστεί με το παιδί του κ να μη θέλει να κάνει κάποιο είδος πολεμικής τέχνης, αλλά γενικά να προπονείτε.

Κλείνοντας δάσκαλε αυτή τη συνέντευξη, θέλεις να προσθέσεις κάτι άλλο;
Στο σημείο αυτό θέλω να ευχαριστήσω όλες τις ζακυνθινές κ όλους τους ζακυνθινούς που στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια. Και εγώ υπόσχομαι να κάνω το καλύτερο για τα παιδιά τους.  Γιατί στόχος μου δεν είναι μόνο τα μετάλλια, αλλά να δημιουργήσουμε σωστούς ανθρώπους με ισχυρή προσωπικότητα στη κοινωνία που ζούμε κ τα παιδιά μας το έχουν ανάγκη.
Γιώργο σε ευχαριστώ κ σένα προσωπικά για τη συνέντευξη κ την ευκαιρία που μου έδωσες να πούμε πολύ σημαντικά πράγματα. Όσο για τους τίτλους που έχω κ τους βαθμούς μου σας λέω το έξης.  Είμαι ομοσπονδιακός προπονητής στο ΖΙΟΥ ΖΙΤΣΟΥ κ υπεύθυνος ανάπτυξης στη Δυτική Ελλάδα έχω 6 DAN στο Οκινάουα καράτε 5 DAN στο ZU ZITSU k 5 DAN στο SELF DEFENSE από την ευρωπαϊκή ομοσπονδία αυτοάμυνας αστυνομικών κ σωμάτων ασφαλείας.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου