Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

ΠΑΕ ΖΑΚΥΝΘΟΣ: Απαντήσεις… επί απαντήσεων!



Συνεχίζεται… ο «πόλεμος» μεταξύ της διοίκησης της ΠΑΕ Ζάκυνθος και του πρώην προπονητή, Τζανλούκα Κολονέλο. Η διοίκηση απάντησε στον Ιταλό προπονητή (διαβάστε ΕΔΩ).

Η απάντηση του Κολονέλο
Σκληρή ήταν και αυτή, η απάντηση του Κολονέλο, στις δηλώσεις της διοίκησης της ΠΑΕ. Ο Ιταλός τεχνικός αναφέρει:
«Ποτέ στη ζωή μου δεν άκουσα τόσα πολλά ψέματα . Ποτέ δεν έδειξα στα αποδυτήρια στους παίχτες μου καμιά επιταγή των 40.000 ευρώ. Αν θέλετε ρωτήστε τους παίχτες μου. Ποτέ ο κύριος Κοντονής δεν μου έδωσε να φάω. Ποτέ δεν έφαγα κάτι ώστε να επιβαρύνω την ομάδα. Πάντα ότι έτρωγα τα πλήρωνα όλα Ρωτήστε το Λόκος και το Νταλάρτε ποιός πλήρωνε. Απίστευτα όλα αυτά τα ψέματα. Δεν έχω ανάγκη να με ταΐσει κανένας. Όσο για το πού δούλευα πριν έρθω στην ομάδα της Ζακύνθου ανοίξτε το google και γράψτε το όνομα μου.

Σταματήστε τα ψέματα. 30.000 ευρώ ;;;;; Για προσούτο και ψάρια ;;;;;;;; Παρακαλώ να δείξουν όλες τις αποδείξεις και να πουν σε ποια εστιατόρια τα έτρωγα και επιβάρυνα την ομάδα με 30.000 ευρώ ;;;; Μα είναι δυνατόν ;;;; Ποτέ δεν με κέρασαν έναν καφέ. Όσο για τη βίλα με πισίνα εγώ πλήρωσα τον πρώτο μήνα με την κάρτα μου και μετά δεν ξέρω για ποιούς λόγους 3 μήνες ζούσα χωρίς ζεστό νερό και μετά χωρίς ηλεκτρικό . Όλα αυτά τα ψέματα τα γράφετε για να καλύψετε την αλήθεια. Δεν έχω ανάγκη να με ταΐζει και να μου δώσει βίλες κανένας.
Δεν έχω καμία σχέση με τον κύριο Κάρλος Πίτσι, 4 μήνες δεν έχουμε επικοινωνήσει και ότι και να κάνει είναι επιλογή του. Όσο για τα επαγγελματικά μου και την καριέρα μου κανένας δεν θα μου υποδείξει για το πού θα πάω να δουλέψω και τι θα κάνω . Δεν έχω ανάγκη να παρακαλάω κανέναν. Αν ήθελα να δουλέψω ως προπονητής θα δούλευα. Αν ήθελα να σπουδάσω θα διάβαζα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα. Εγώ αποφασίζω που και πότε.
Για τον χαρακτήρα μου έδωσα σημασία σε άτομα χωρίς σεβασμό. Τώρα καταλαβαίνω ποιους είχα τριγύρω μου. Αυτή η ομάδα σώθηκε 5 αγωνιστικές πριν και αυτό ήταν το ευχαριστώ. Αυτή την χρονιά πήρα πολύ μεγάλο πόνο. Τί να πω;;; Με αυτά που γράφουν δεν μπορώ να κάνω κάτι εκτός από το να γελάω. Είπα ότι η Ζάκυνθος είναι ο παράδεισός μου και το λέω ακόμα. Αλλά η Ζάκυνθος. Όχι 2 με 3 άτομα που την περί τριγυρίζουν με ασύστολα ψέματα προσβάλλοντάς με. Τί να πω ;;; Λυπάμαι . Γιατί ο θεός τα βλέπει ΟΛΑ».

1 σχόλιο: