Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

ΔΙΟΝ. ΚΟΡΩΝΙΟΣ: "Αποχωρώ από το ποδόσφαιρο"!

Όπως σας ενημερώσαμε χθες (Δευτέρα 6/7) ο ΑΟΠ Ζακυνθιακός επιστρέφει στο τοπικό πρωτάθλημα της ΕΠΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ. Την είδηση αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει και ο Πρόεδρος της ομάδας, Διονύσης Κορωνιός με την παρακάτω ανακοίνωση:

"Αγαπητοί φίλοι και φίλες του Ζακυνθινού ποδοσφαίρου.  Η ενασχόληση μου τα τελευταία χρόνια στο χώρο του ποδοσφαίρου ήταν συνειδητή και είχε ως απώτερο σκοπό την επιτυχία του εν λόγω αθλήματος και την αναβάθμιση του. Αναλαμβάνοντας την ηγεσία στην ομάδα του Ζακυνθιακού πριν από δύο χρόνια, εγώ και οι συνεργάτες μου θέσαμε ένα πλάνο διετίας, ένα πλάνο που πέτυχε σε όλους τους τομείς. Πήραμε μια ομάδα Ακαδημιών από τον κο Στράτο Κουρούμαλο που είχε ταλέντο και υποσχόμενους νεαρούς ποδοσφαιριστές και την αναδείξαμε μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα σε μια υπολογίσιμη περιφερειακή δύναμη.
Ο Ζακυνθιακός την πρώτη χρονιά πήρε πρωτάθλημα, κύπελλο και πήρε με το σπαθί του την ιστορική άνοδο στην Γ΄ Εθνική! Την χρονιά που τελείωσε η ομάδα κατέκτησε την 4η θέση του 3ου ομίλου κάνοντας την ποδοσφαιρική Ελλάδα να παραμιλά! Το πλάνο αυτό εκτός από τους τίτλους και τις διακρίσεις είχε ένα απώτερο σκοπό που δεν ήταν άλλος από την ανάδειξη των παιδιών της Ακαδημίας! Το 80'% της βασικής ενδεκάδας στην Γ΄ Εθνική ήταν από Ζακυνθινούς!
Κάποιοι εξ αυτών ήταν από τα σπλάχνα της ομάδας και πρωταγωνιστές της προσπάθειας αυτής!  Αγαπητοί φίλοι...  δυστυχώς η όλη αυτή προσπάθεια δεν "αγκαλιάστηκε" από την Ζακυνθινή ποδοσφαιρική κοινωνία η οποία έχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσει για να εξαλείψει τις παθογένειες της αλλά και τα σύνδρομα της εσωστρέφειας! Αυτά τα δύο χρόνια ήμουν ο κύριος χρηματοδότης αυτής της ομάδας, εγώ και οι συνεργάτες μου βάλαμε "πλάτη" για να σταθεί ο Ζακυνθιακός "όρθιος" εντός και εκτός νησιού.
Η ομάδα  κυνηγήθηκε από παρά πολύ κόσμο και αυτό αφήνει μια πικρία... Κυνηγήθηκε από όλους αυτούς που κοιτάζουν την "αυλή τους" και όχι ολόκληρη την γειτονιά" Δυστυχώς ένας κύκλος και ένα πραγματικά όμορφο ταξίδι κλείνουν για μένα! Θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου που αυτά τα δύο χρόνια με βοήθησαν να φτιάξουμε έναν μεγάλο Ζακυνθιακό. Θέλω να ευχαριστήσω τους προπονητές και τους γυμναστές της ομάδας για αυτά που έκαναν για τον Σύλλογο. Θέλω να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές της ομάδας για αυτές τις μεγάλες-ιστορικές στιγμές που πρόσφεραν,  για μένα είναι και θα είναι πάντα παλικάρια και πάντα θα μείνουν μέσα στην καρδιά μου!
Θέλω να ευχαριστήσω τους λιγοστούς, πιστούς φιλάθλους της ομάδας που ήταν πάντα εκεί στα δύσκολα και στήριζαν τους παίκτες, τους αγνούς φίλους της Ζακύνθου που ερχόταν στο γήπεδο με την προσδοκία της νίκης και χειροκροτούσαν στο τέλος. Τους δημοσιογράφους του αθλητικού ρεπορτάζ που μας βοήθησαν και μας στήριξαν με ανιδιοτέλεια.  Αγαπητοί φίλοι, ο Ζακυνθιακός πέτυχε τους στόχους του. Οι οικονομικές συγκυρίες όμως δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για να κάνει η ομάδα πορεία πρωταθλητισμού, κάτι άλλο κάτω από την 4η θεση θα ήταν αποτυχία! Έχω επίγνωση της κατάστασης, η ομάδα θα γυρίσει εκ νέου στον ιδρυτή της Στράτο Κουρούμαλο έχοντας πληρώσει όλες τις οικονομικές της υποχρεώσεις.
Οι νεαροί ποδοσφαιριστές της ομάδας οι οποίοι διέπρεψαν φέτος θα κάνουν το βήμα παραπάνω. Τόσο εγώ όσο και ο κος Κουρούμαλος δεν θα στερήσουμε σε αυτά τα παιδιά την εξέλιξη τους. Κάποιοι εξ αυτών θα πάνε στην μεγάλη ομάδα του νησιού τον ΑΠΣ Ζάκυνθος για να βοήσουν τον Σύλλογο σε αυτήν την δύσκολη στιγμή! Στην ομάδα του Ζακυνθιακού προσωπικά έδωσα τα πάντα! Χρήματα, χρόνο, προσωπική δουλειά. Φεύγω πετυχημένος έχοντας κάνει το χρέος μου στο Ζακυνθινό ποδόσφαιρο. Σε αυτή την δύσκολη οικονομική συγκυρία προτεραιότητα για μένα έχουν οι οικογενειακές μου δραστηριότητες αλλά και οι επαγγελματικές μου. Θα μείνω έξω από τον χώρο για ένα χρονικό διάστημα και θα επανέλθω όταν το κρίνω εγώ σκόπιμο. Εύχομαι ολόψυχα το Ζακυνθινό ποδόσφαιρο να μείνει για άλλη μια χρονιά ψηλά στην συνείδηση του Έλληνα φιλάθλου και να συνεχίσει στον δρόμο των επιτυχιών...

ΔΙΟΝ. ΚΟΡΩΝΙΟΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου