Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2016

ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΣ ΞΑΝΘΟΣ: «Το παραμύθι δεν έχει δράκο»

Άμεση ήταν η απάντηση του Νίκου Μαρίνου Ξανθού σχετικά με τα όσα είδαν σήμερα το φως της δημοσιότητας γύρω από το όνομά του. Ο Πρόεδρος του Αίολου Σαρακινάδου αναφέρει τα εξής:


«Επειδή από το πρωί έχει γίνει σούσουρο στο νησί όπως πάντα και επειδή είδα από τους γνωστούς άγνωστους να αναφέρεται το όνομα μου κάτω από ένα σχόλιο σε μια στήλη θα προσπαθήσω να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας.......Σε αυτόν ή αυτούς που σκέφτηκαν να στείλουν επιστολή ταχυδρομικά(γιατι παίρνοντας τηλ στο τηλ κέντρο και ρωτώντας τι γίνεται και διαμαρτυρόμενος μου εξήγησαν ότι ο αρθογράφος γράφει το κείμενο και οι συνεργάτες του από κατω κάθε Σάββατο ανεβάζουν τις επιστολές που δέχονται για αυτόν καθ όλη τη βδομάδα) χρησιμοποιόντας το όνομα μου στα αγγλικά όπως ακριβώς είναι το προφίλ μου στο fcbk
ότι μου προκαλέι εντύπωση όταν η ομαδα της Ζακυνθου είτε δίνει ένα κρίσιμο ματς είτε ενα δικαστικο θεμα οτι βρισκουν εξιλαστηρια θυματα να χουν το κεφαλι τους ησυχο σε πιθανη αποτυχια....Συμπτωση επαναλαμβανομενη παυει να ειναι συμπτωση ....Οπως και πριν το ματς της Ελευσινας βρηκαν το εξιλαστηριο θυμα σε συγγενικο μου προσωπο και πεταξαν τη μπαλα στη κερκιδα ετσι και τωρα καποιοι εστειλαν επιστολη ταχυδρομικως γραφοντας το ονομα μου και οχι τυχαια αγγλικα οπως στο προφιλ αλλα επειδη ηθελαν να δειξουν οτι μιλησα μεσω fcbk.........To τηλ κεντρο του γαυρου ας το googlaroun ειναι μικρη η κοινωνια και ολοι μας ειναι γνωστοι.......Το τι αποψη εχω εγω για την ομαδα η μαλλον για τους ανθρωπους της ειναι γνωστο και δεν κρυφτηκα ποτε .
Τελος προς τα παπαγαλακια τα οποια ως κεντρο τυπου χωρις να εξακριβωσουν την πληροφορια ειτε να επικοινωνησουν μαζι μου ετρεξαν να γραψουν συγκινητικα λογια να τους ενημερωσω τα εξης
Οι συμψηφισμοι που επιχειρουν τοσο καιρο ειδικα σημερα και οι εναγωνιες προσπαθειες κατι που βοα ολη η ελλαδα να το περασουν επιδερμικα οπως και η προσπαθεια συνδεσης μου με τον πατερα μου ας ηρεμησουν λιγο οι εκλογες τελιωσαν ας το πιστεψουν και οι ιδιοι....
Προσωπικα ειμαι ο ιδιος μπρος και πισω απο την πλατη του καθενα οι αποψεις μου οσο αιρετικες και αληθινες και αν ειναι με εκφραζουν και δεν μετανιωνω.
Υ.Γ για όσους εξυπνους γραψουν οτι το συγκεκριμενο δισελιδο κατω χαμηλα γραφει facebook απλα να τους προλαβω οτι εννοει οτι δημοσιευται στην σελιλα gavros.gr καθε απογευμα........
Το παραμυθι δεν εχει δρακο.

Καλο απογευμα και για τους λιγους και εκλεκτους φιλους μου αυτο τον καιρο εχω πολυ ποιο σημαντικα και ωραια πραγματα να ασχολουμαι εκτος απο τον ΑΙΟΛΟ..............».

2 σχόλια: