Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

ΠΥΛΑΡΙΝΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ: «Ο Υπερίων δεν είναι ιδιοκτησία κανενός όχι μόνο στα λόγια αλλά και στις πράξεις»

Πόλεμος έχει ξεσπάσει το τελευταίο διάστημα στις τάξεις της ομάδας μπάσκετ του ΥΠΕΡΙΩΝΑ Αμαλιάδας. Μάλιστα, τελευταία εξέλιξη είναι αυτή του αποκλεισμού της ομάδας από το ΔΑΚ Αμαλιάδας, με αποτέλεσμα η προετοιμασία να πραγματοποιείται στο Κλειστό Γυμναστήριο Ανδραβίδας-Κυλλήνης, «ΑΕΘΛΕΙΟΝ».

Μπαράζ ανακοινώσεων… «άνοιξαν» ο προσωρινός Πρόεδρος, Δημήτρης Φωτόπουλος και το ιδρυτικό μέλος και πρώην Αντιπρόεδρος, αλλά και αθλητής του Υπερίωνα, Διονύσης Πυλαρινός.
Ο τελευταίος έστειλε στα γραφεία μας την παρακάτω ανακοίνωση:
«Με αφορμή την αναφορά του ονόματος μου  στην τελευταία ανακοίνωση του κυρίου Φωτόπουλου  αναγκάζομαι να εμπλακώ σε ένα χαρτοπόλεμο που δεν αρμόζει στην παιδεία μου. Ενημερώνω λοιπόν τους φίλους της ομάδος ότι ουδέποτε έχω αναφέρει σε ανακοίνωση μου το όνομα του. Η μόνη τοποθέτηση ήταν μέσα από προσωπικό λογαριασμό στο facebook η οποία αφορούσε την μη είσοδο της ανδρικής ομάδος στο κλειστό γυμναστήριο του δήμου Ήλιδος. Αν και στον κύριο Φωτόπουλο οφείλεται ο αποκλεισμός της ομάδος από αυτό, δεν ανέφερα πουθενά το όνομά του , με αποτέλεσμα κάποιοι να με κατηγορήσουν ότι κάνω πολιτική εναντίων της δημοτικής αρχής. Δηλώνω λοιπόν ότι η δημοτική αρχή δεν φέρει καμία ευθύνη και μάλιστα έκανε σωστά τη δουλεία της καθώς ο παραπάνω κύριος δεν υπέγραφε αίτηση για παραχωρητήριο με αποτέλεσμα την καθυστέρηση της προετοιμασίας η οποία καθορίζεται αποκλειστικά από τον προπονητή της ομάδος.
Προσωπικά έχω αποδείξει ότι ήμουν και είμαι πάντα δίπλα στην ομάδα με προσωπικό κόστος και όχι όφελος , με γνώμονα την αγάπη μου για τον σύλλογο και τους αθλητές οι οποίοι είναι η ψυχή της. Απορώ κύριε Φωτόπουλε πως δηλώνεται και μάλιστα ξεκάθαρα στους αθλητές μας να μην ανησυχούν αφού τους έχετε εκτός των πλάνων σας και μάλιστα τους αποκαλείται «γέρους» και ότι «έρχονται στο γήπεδο για να ρίξουν τη χοληστερίνη τους» .
Απαντήστε στον κόσμο  κύριε Φωτόπουλε αν είπατε  στα μελή όταν ζητήσατε τις υπογραφές τους τα πραγματικά σχεδία σας. Τι φοβάστε και δεν δημοσιοποιείται αυτά που λέτε σε μας στα διοικητικά συμβούλια;  Από τη μεριά μου σας προκαλώ τώρα που όλοι γνωρίζουν τις προθέσεις σας να μαζέψετε τον ίδιο αριθμό υπογραφών και σας δηλώνω ότι αμέσως θα παραιτηθώ από όλα.
Αμαλιάδα 02.09.2016
Με τιμή
Πυλαρινός Διονύσιος

Ιδρυτικό μέλος του Υπερίων».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου