Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

ΕΠΣ ΗΛΕΙΑΣ: Απαγόρευση στον γιατρό Βαγγέλη Δημητρόπουλο να τραβάει φωτογραφίες στους αγώνες!!!

Ένας… «ρομαντικός» υπήρξε με το να απεικονίζει τον αγώνα των πρωταγωνιστών στους αγωνιστικούς χώρους, του το κόβουν και αυτό!!!
Ο λόγος για τον καλό φίλο Βαγγέλη Δημητρόπουλο γιατρό στο επάγγελμα και πρώην διαιτητή Α΄ Εθνικής.
Ο Βαγγέλης είναι λάτρης του ποδοσφαίρου και γενικότερα του αθλητισμού και τελευταία λάτρεψε και τη φωτογραφία, όπου μέσα από το φωτογραφικό του φακό… «ταξιδεύαμε» και ενημερωνόμαστε για το τι γίνεται στα γήπεδα της Ηλείας και όχι μόνο!
Αυτό όμως, όπως αναφέρει πιο κάτω ο κ. Δημητρόπουλος, ενόχλησε κάποιους και του απαγόρευσαν την είσοδο στους αγωνιστικούς χώρους της Ηλείας με τη φωτογραφική του μηχανή!
Αναλυτικά τα όσα ανέβασε στην προσωπική του σελίδα στο f/b:

«Αγαπητοι φιλοι και φιλες...
απο σημερα ο φωτογραφικος φακος μου, σταματαει ν παρουσιαζει παραστασεις απο τα ποδοσφαιρικα δρομενα της Επς Ηλειας..
Πληροφορηθηκα οτι προχτες στα γραφεια του Ενωσιακου γηπεδου,της Σπιαντζας (υπαρχει και μαγκια για την ποδοσφαιρικη Ηλεια,που υπαρχει), εκαναν μαθημα ,καποιοι σε διαιτητες,οτι αν με δουν σε γηπεδο να φωτογραφιζω ν μην μ επιτρεψουν, την εισοδο στον αγωνιστικο χωρο, και αν το κανω και ως γιατρος αγωνα , ν γραφτει στο φυλλο αγωνα, για ν κληθουν οι ομαδες που με καλουν ως γιατρο , για πιθανες κυρωσεις, απο την πειθαρχικη επιτροπη.
Προχτες με περιμεναν στο γηπεδο στο Νιοχωρι, αλλα επειδη ο διαιτητης ελεγε ο μεγαλος Λελος Βαμβακοπουλος, ειναι "για ενα φυλλο αγωνα, και για να ρουφιανευει", εφτασε στα αυτια μου αυτο, και διαλεξα ν κατσω απεξω απο τα συρματα, με φιλους , παραγοντες φιλαθλους, και παιχτες , στην ζεστασια της εξεδρας. και παλι φαση εγινε. την επιασα και σχολιαστηκε... και τι εγινε? ποιον σκοτωσα? ποιος θιχτηκε? ποιος ειναι σωστος κ αλανθαστος? στιγμη ειναι και ετσι πρεπει ν αντιμετωπιζεται....
O λογος?
Οι φωτογραφιες μου κλωνισαν την αποφασιστηκοτητα των διαιτητων,οι ομαδες ανακατονονται,και δημιουργω προβλημα,στην ποδοσφαιρικη κοινοτητα της Ηλειας.
ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ και περσι κ προπερσι η καμερα του φιλου Χρηστου Καλογεροπουλου,με την οποιες φασεις κατεγραφε,γινοταν κατι αναλογο και γινονταν ο κακος χαμος στα γραφεια των διαιτητων.
ΠΛΕΟΝ Φετος, για μενα,ως αιτια σταθηκαν οι τελευταιες φωτογραφιες μου με τα δυο χερια που δημοσιοποιησα στα γηπεδα Βαρθολομιου,και Νεοχωριου στα ματς του περασμενου Σαββατοκυριακου.
Οντως ειμαι χομπιστας φωτογραφος,διατηρω, και ειμαι δημιουργος κ διαχειριστης αθλητικου site,ενομος κ συνομος,και ταυτοχρονα μελος του πανελληνιου συλλογου συντακτων διαδικτυου.
Δεν ειναι στις αρχες μου οι κοντρες και η αντιπαλοτητα,αλλα ο σεβασμος της ανθρωπινης υπαρξης.
Επειδη ως γιατρος εχω μαθει , ν κανω το καθηκον μου ακομα κ οταν αυτος που εχει την ιατρικη μου αναγκη,μου εχει "σκοτωσει'τον πατερα,οφειλω...
να προφυλαξω τον εαυτο μου..
να σεβαστω την αποφαση της διοργανωτριας αρχης
να σεβαστω τις ομαδες οι οποιες πληρωνουν καποια λεφτα για γιατρο,και ν μην δημιουργησω επιπλεον οικονομικη επιβαρυνση με καθε προστιμο.
να σεβαστω τον καθε ποδοσφαιριστη
τα σεβαστω τον φιλαθλο και τον φιλο διαιτητη..
Να ζητησω συγνωμη απο τον καθε ανηλικο η ενηλικο,ποδοσφαιριστη .που εμαθε και ζει μ τις φωτο μου και καμαρωνει γι αυτο που ειναι ,και την μπαλλα που παιζει.
Να ζητησω συγνωμη απο τους φιλους δημοσιογραφους του νομου Ηλειας,που πλεον δεν θα βρισκουν φωτογραφικο υλικο,ελευθερα και χωρις κοπο απο καθε γηπεδο της Ηλειας,χειμωνα με λασπες και κρυο η καλοκαιρι ..
NA ζητησω συγνωμη απο την ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΗΛΕΙΑΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ,γιατι το φωτογραφικο υλικο,θα παψει ν εχει εναν θιασιωτη,να το διαπυμπανιζει στον αιωνα.
Το υπαρχων υλικο,5 χρονια τωρα,απο ποδοσφαιρικες στιγμες της Ηλειας,αρχειοθετημενο σε σκληρο δισκο 4 ΤΕRA.καποια στιγμη,θα πρεπει ν κοσμισει αυτους που θα το σεβαστουν,και δεν θα πρεπει ν το χρησημοποιησουν κατα το δοκουν,και τα συμφεροντα τους...
Καποιοι κ ειναι πολλοι,εχουν κορνιζες τοσες φωτο μου στο φτωχο σπητι τους.καποιοι γελασαν ,εκανα καζο και αστεια στην παρεα στην καφετερια,κτλ,καποιοι φιλαθλοι περασαν στο στοχαστρο του φακου μου.καποιοι αλλοι πειραχτηκαν .
Κάποιοι στην υφήλιο κ μακρυά από τα σπίτια τους είδαν και ανταμωσαν αγαπημένα πρόσωπα, κάποιοι μάνατζερ βρήκαν υλικό για παίχτες κ μεταγραφές, κάποιοι κάποιοι, κάποιοι κτλ.
θιχτηκαν ισως παιχτες και ομαδες ..κανενα δακτυλο δεν ειναι ιδιο με το αλλο...αλλα ειναι δακτυλο και κανει την αναλογη δουλεια...
Θελω ν πω ειλικρινα ενα μεγαλο ευχαριστω,και ενα μεγαλο λυπαμαι...
τοσα γινονται στην ποδοσφαιρικη ΗΛΕΙΑ...
Δυστυχως καποιους τους πειραξαν οι φωτογραφιες μου...υπαρχουν κ αλλες που ισως τους πειραζαν πραγματικα...τις διεγραψα....στο πνευμα του χαρακτηρα μου...
Μακαρι να ημου εγω το προβλημα και ο φακος μου,και ολα πλεον να ειναι αρτια και σωστα...
Ειλικρινα θελω ν σας ζητησω ταπεινα συγνωμη..τιποτε αλλο εκτος απο ενα τελευταιο....
ΕΠΕΙΔΗ ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΑΠΤΟΥΝ ΟΙ ΚΟΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΡΥΚΟΛΑΚΕΣ,Ως Γιατρος αγωνα ,θα συνεχισω ν πηγαινω στα σωματια που με καλουν..το οφειλω στον ορκο μου,αλλα και σε εκεινες τις φωνες που μου ερχονται στα αυτια,σε σκηνες ατυχιων τοσων ποδοσφαιριστων,ολα αυτα τα χρονια..."τρεξε Βαγγελη,τρεξε"...γιατι για ολους ημουν και θα μεινω ο Βαγγελης....
Στο πνευμα αυτο αποφασισα πλεον να μην λαμβανω ιατρικη αποζημιωση της παρουσιας μου στα γηπεδα,Δωρεαν παρουσια και σεβασμος στην καθε ποδοσφαιρικη ομαδα του Νομου μας
Το ποσό της αποζημίωση μου σε κάθε αγώνα που θα είμαι ορισμένος, αν θέλουν οι εκπρόσωποι της ομάδας που με καλεί να τα δίνει στον παίκτη, που θα βάλει πρώτος γκολ, στο ματς αυτό...
Ο Βαγγέλης αγαπητοί φίλοι, έφυγε.. Αύριο θα φύγουν άλλοι κ θα έρθουν άλλοι.. Μόνο το Ηλεικο ποδόσφαιρο μένει στον αιώνα κ στην ιστορία.. Και αυτό θα μας κρίνει.
Να αγαπάτε όλοι το ερασιτεχνικό ποδοσφαιρο... Γειά σας
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Βαγγελης Δημητροπουλος»




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου